عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وجود ابهام در قرارداد بازیکنان دو تیم بزرگ پایخت و نیز نبود انضباط مالی در مدیریت آنها خبر داد و گفت: طرح تحقیق و تفحص استقلال و پرسپولیس اسفند ماه به صحن می‌رود و در صورت تصویب عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۲۷
قرارداد بازیکنان سرخابی زیر ذره‌بین مجلس/ روشن شدن ابهامات پولی استقلال و پرسپولیس استارت خورد

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با جام جم آنلاین، با اشاره درخواست برخی نمایندگان مبنی بر تحقیق از علمکرد مدیریتی این دو باشگاه و تصویب آن در کمیسیون متبوعش گفت: ابهامات مالی دو باشگاه- عدم انضباط مالی و نیز نحوه و میزان کمک های دولت به این دو باشگاه بزرگ پایتخت موجب شد، نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مدیران این دو تیم را به کمیسیون ارجاع دهند.

وی نحوه تصمیم سازی و انتخاب اعضای هیات مدیره را از دیگر علل تحقیق و تفحص سرخ آبی های تهران دانست و افزود: چگونگی درآمدزایی و هزینه کرد استقلال و پرسپولیس برای نمایندگان محلی از ابهام بوده از طرفی اعمال سلایق گوناگون ادوار مختلف از جانب وزارت ورزش و جوانان حداقل طی 10 سال اخیر کارآمدی مدیریتی این باشگاه را به چالش کشیده است و این مباحث باید مورد بررسی و تحلیل مجلس قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا شائبه های موجود در میزان قراردادهای بازیکنان و عدم شفافیت در آن مد نظر وکلای ملت قرار دارد، خاطر نشان کرد: اتفاقا یکی از موضوعات هم همین مسئله است. نحوه انعقاد قرار داد با بازیکنان و موضوعات مرتبط با آن همچون ارتباط اسپانسرها با باشگاه و خود بازیکن- عملکرد حامیان مالی و نیز عدم انجام تعهداتی که پشتیبانان مالی که به جاهای مختلف داده اند به علاوه بحث مغفول ماندن واگذاری دو تیم به بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

قاضی زاده یادآور شد: در صورت تصویب این طرح در صحن علنی، کمیسیون اعضای کمیته تحقیق و تفحض از این دو باشگاه را انتخاب کرده و با پایان بررسی نهایی بودجه 97، در اسفند ماه روند اجرایی آن کلید خواهد خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها