گران ترین بازیکن تاریخ از پیوستن به پاری سن ژرمن پشیمان است، این خبری است که نشریه اکیپ فرانسه می دهد. نیمار حالا با صراحت بیشتری این موضوع را به اطرافیان خود می گوید.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۹۹
آژیر خطر در پاریس ؛ نیمار: از آمدن به پاری سن ژرمن پشیمانم

به گزارش جام جم آنلاین ، بر اساس گزارش های مشابه نشریات آس اسپانیا و اکیپ فرانسه نیمار از اینکه لوشامپیونه فرانسه تا این حد دفاعی و کسل کننده است از پیوستن به پاری سن ژرمن پشیمان شده. او با 198 میلیون پوند از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شود.

او که اخیرا توسط هواداران پی اس جی هو شده و با اونای امری هم اختلاف نظر دارد، معتقد است که لیگ فرانسه، لیگی دفاعی است که در آن خشونت زیادی هم وجود دارد. او بیش از لالیگا هدف تکل بازیکنان حریف قرار می گیرد و کیفیت بازی های لوشامپیونا را هم در سطح مورد انتظار خود نمی بیند.

طبق ادعای اکیپ، نیمار در پی اس جی غمگین است و رویای او بازگشت به لالیگاست. جالب اینکه روزی نیست که شایعات علاقه رئال به جذب او به گوش نرسد.

نمایندگان این بازیکن گویا با رئال مادرید هم مذاکره کرده اند. نیمار شرط کرده در صورتی راهی رئال مادرید می شود که اولا رونالدو از این تیم جدا شود و ثانیا حقوق هفتگی او بیش از 500 هزار پوند باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها