بارسلونا به زودی با یکی از بهترین بازیکنان خود در چند سال اخیر برای همیشه خداحافظی می کند، ستاره ای که در تمام سال های اخیر از عوامل پیشرفت فوق ستاره هایی مثل مسی بود.
کد خبر: ۱۱۱۶۱۵۶
وداع با ستاره «زیرپوستی» بارسلونا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، خاویر ماسکرانو سال ها در ترکیب اصلی بارسلونا به میدان رفت. تحرک و جنب و جوش بازیکنانی مثل او موقعیت های فراوان را برای مسی و دیگر ستاره هایی مثل سوارز و نیمار ایجاد کرده است. ماسکرانو اما به اندازه این فوق ستاره ها دیده نمی شود. در واقع او ستاره زیرپوستی تیمش محسوب می شود. البته ماسکرانوی 33 ساله و آرژانتینی در این فصل فقط 10 بازی برای تیمش انجام داد.

نشریه مارکا گفته ماسکرانو با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده که با قراردادی 10 میلیون یورویی به لیگ چین برود. سایت رسمی باشگاه بارسلونا نیز با انتشار تصاویری از ماسکرانو ضمن تشکر از او بابت همه زحماتی که برای بارسلونا کشید تشکر کرد.

ماسکرانو در سال های حضور خود در بارسلونا چهار بار قهرمان لالیگا، چهار بار قهرمان کوپا دل ری(جام حذفی اسپانیا)، سه بار قهرمان سوپرکاپ، دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ، دو بار قهرمان سوپرکاپ اروپا و دو بار قهرمان جام باشگاه های جهان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها