تغییر قیمت دو گلر استقلال / پــــرواز حسینـی ،سقــــوط رحمتی

در شرایطی که گفته می شود رابطه حسین حسینی و مهدی رحمتی بعد از تصمیم شفر مبنی بر بازی دادن به رحمتی جلوی پدیده شکرآب شده، روزنامه خراسان ورزشی نکته جالبی را درباره دو گلر استقلال منتشر کرده.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۵۲
تغییر قیمت دو گلر استقلال / پــــرواز حسینـی ،سقــــوط رحمتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی اسپورت ، اینکه حسینی ارزشی به مراتب بالاتر از رحمتی پیدا کرده. البته ارزشی مالی. به نوشته خراسان ورزشی، سال 2013 قیمت حسینی در سایت ترانسفرمارکت‌50 هزار یورو اعلام شده بود و حالا همین سایت روی ستاره این روزهای استقلال‌800 هزار یورو قیمت گذاشته است. بر‌اساس اعداد و ارقام سایت ترانسفرمارکت ارزش حسینی در بازار نقل‌ و انتقالات در طول 4 سال اخیر سیر صعودی بسیار خوبی داشته و با رشد 16 برابری همراه بوده است. با توجه به آخرین به‌روز‌رسانی سایت ترانسفرمارکت، حالا حسینی سومین بازیکن گران‌قیمت باشگاه استقلال به حساب می‌آید و بین بازیکنان شاغل در لیگ برتر هم در رتبه یازدهم قرار دارد.

در‌حالی که حسینی در بازار نقل و انتقالات سیر صعودی قابل‌توجهی را طی می‌کند، رقیب او یعنی سید‌مهدی رحمتی در بازار نقل‌و انتقالات به شدت سیر نزولی را در پیش گرفته و حالا با قیمت‌300 هزار یورویی جایی در بین 15 بازیکن گران‌قیمت استقلال هم ندارد و در‌حالی که در سال 2015 در بین‌10 بازیکن گران‌قیمت لیگ برتر قرار داشت، حالا در بین بازیکنان لیگ برتری در رتبه‌140 قرار گرفته است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها