دیدار تیم‌های استقلال و سایپا با تساوی یک بر یک تمام شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۴۰
شفر و دایی امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش جام جم آنلاین، استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سایپا بود. شاگردان وینفرد شفر در نیمه اول این دیدار توانستند توسط داریوش شجاعیان در دقیقه 23 به گل اول دست یابند و نیمه اول این دیدار با برتری 1 بر 0 استقلال به پایان رسید.

رکوردی که شکست اما حیف شد!

در نیمه دوم این دیدار سید حسین حسینی توانست رکورددار بسته نگهداشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر شود. اما شاگردان دایی توانستند در دقیقه 85 دروازه حسینی را باز کنند و این دیدار را به تساوی بکشانند. با این تساوی استقلال 28 امتیازی شد و در رده پنجم جدول جای گرفت و سایپا نیز با 28 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

4 امتیاز هدیه منتظری به دایی و سایپا

مدافع ملی پوش استقلال با دو اشتباه خود برابر سایپا 4 امتیاز به این تیم هدیه کرده است.

پژمان منتظری مدافع استقلال که به عنوان یار جانشین وارد زمین مسابقه شده بود، بعد از اشتباه در دفع توپ با یک پاس اشتباه کرنری به بازیکنان سایپا هدیه کرد که این کرنر تبدیل به گل اول سایپا برابر استقلال شد.

منتظری در دیدار رفت دو تیم نیز چنین اشتباهی را انجام داد و با یک پاس رو به عقب اشتباه باعث شد سایپا به گل برسد و همین گل باعث شد تا سایپا دیدار رفت را با سه امتیاز به پایان برساند. این مدافع ملی پوش با حضور شفر کمتر فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کرده و به نظر می رسد با این اشتباه همچنان نیمکت نشین خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها