ثروتمندترین فوتبالیست دنیا کیست؟ نخستین نام هایی که به ذهن همه پس از طرح این سوال خطور می کند رونالدو و مسی هستند اما واقعیت چیز دیگری است. ثروتمندترین فوتبالیست دنیا در انگلیس و باشگاه لسترسیتی بازی می کند.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۹۳
شاهزاده ای که فوتبالیست شد / جوان 19 ساله ، ثروتمندتر از مسی و رونالدو +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سان ، فارق بولکیا که عمویش پادشاه برونئی است ثروتمندترین فوتبالیست دنیا به شمار می آید. بولیکا که 19 سال دارد عضو تیم ذخیره های لسترسیتی است.

بولیکا وارث 15 میلیارد دلار ثروت پادشاهی برونئی است. به این ترتیب او ثروتمندترین فوتبالیست دنیاست. زمانی که کودک بود یکی از هدایای تولدش کنسرت خصوصی بود که پدرش برای او ترتیب داد، کنسرتی که اجرا کننده اش کسی نبود جز مایکل جکسون فقید. این پسر 19 ساله که بازیکن حرفه ای فوتبال است به فوتبال آمریکایی نیز علاقه بسیار زیادی دارد.

بولکیا متولد لس آنجلس است و در آمریکا زندگی می کرد اما وقتی به بازیکن حرفه ای تبدیل شد و از لسترسیتی پیشنهاد دریافت کرد برای رفتن به انگلیس درنگ نکرد. بولیکا با اینکه حجم وسیعی از پول و ثروت را در اختیار دارد اما از پیشرفت و پشتکار دست نکشید و تصمیم دارد به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتری تبدیل شود. او پس از اینکه مدتی در تیمی به نام نیوبری بازی کرد با قراردادی یک سال به تیم جوانان ساوت همپتون پیوست. سپس مدتی با آرسنال تمرین کرد و مدتی هم با چلسی. او اکنون با لسترسیتی قرارداد رسمی سه ساله دارد.

نکته جالب دیگر اینکه بولکیا از تیم ملی آمریکا پیشنهاد برای بازی کردن داشت اما ترجیح داد برای تیم ملی کشورش یعنی برونئی بازی کند. او 9 بازی ملی در کارنامه دارد و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

بولکیا هر چند تلاش زیادی می کند تا به فوتبالیست بهتری تبدیل شود اما به سبک زندگی لاکچری علاقه زیادی دارد و گاهی اوقات دقیقا مثل یک ریچ کیدز به نظر می آید.

او هم اکنون در عمارتی قصر مانند در لستر زندگی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها