مهدی طارمی پس از پیوستن به الغرافه با شدیدترین حملات روبرو شد. کاربران ایرانی حتی به سایت الغرافه هم مراجعه کردند و از خجالت این بازیکن درآمدند. شاید اگر مهدی طارمی با انتشار پیامی حداقل از هواداران عذرخواهی می کرد این حاشیه ها به وجود نمی آمد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۳۲
لباس مهدی طارمی در قطر چرا سوژه شد؟ /آقای رسمی و آقای غیررسمی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، طارمی روز گذشته در تست های پزشکی این باشگاه قطری شرکت هم کرد و بر طبق گزارش رسیده از باشگاه الغرافه نتایج این تست ها «بسیار خوب» بوده است.

اما از روز گذشته حاشیه سازی هایی درباره این بازیکن شد. ابتدا عنوان شد که در مراسم معارفه او و وسلی اسنایدر (کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال هلند) به عنوان بازیکنان جدید الغرافه به طارمی کم محلی شدید شده است، موضوعی که اصلا صحت ندارد و او و اسنایدر به یک اندازه با استقبال مواجه شدند، البته در این میان طبیعی است که اسنایدر به عنوان ستاره سابق تیم ملی هلند بیشتر مورد توجه باشد.

البته انتقادی که به طارمی می شود و به جاست به نحوه لباس پوشیدن او برمی گردد. در حالی که همه با لباس رسمی در مراسم معارفه شرکت کردند طارمی با لباس اسپورت به این مراسم رفت. قانونی برای لباس پوشیدن در مراسم های معارفه وجود ندارد اما بسیاری به طارمی بابت همین شلوار کرم و این پیراهن خردلی حسابی تاختند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها