سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت یک جلسه پرسپولیس از حضور تماشاگران و همچنین تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶۰
برانکو: جباروف چون فقط دو مهره حریف را شکست محروم نشد؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم درباره حکم کمیته‌ انضباطی مبنی بر محروم شدن یک جلسه‌ای پرسپولیس از حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به خاطر این حکم عصبانی هستم. آیا آنها می‌دانند که فوتبال به خاطر هوادار بازی می‌شود؟ زمانی که باشگاه محروم می‌شود بزرگترین جریمه برای هوادار است. من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده و نمی‌خواهم به این قضیه وارد شوم. تنها چیزی که من مشاهده کردم این بود که هواداران تبریزی زیادی به استادیوم آمده بودند و فضای زیبایی را در ورزشگاه آزادی شاهد بودیم. حتی یک بمب دودزا هم انداخته نشد. در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. تا جایی که من دیدم پلاکاردی دیده نشد. نمی‌دانم برای چه چیزی پرسپولیس جریمه شد.

او ادامه‌ داد: اما من یک سوال از شما دارم. من ساعت ۱۴ دیروز (دوشنبه) به خانه رسیدم و تلویزیون را روشن کردم. سه الی پنج ساعت منتظر بودم که اتفاقی رخ دهد اما خبری نشد. بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار نشد و هیچ کسی نمی دانست چرا این اتفاق صورت نگرفت. حتی افشین پیروانی، مدیر تیم نیز از این قضیه بی اطلاع بود. این که بازی دو تیم صنعت نفت و استقلال را به تعویق انداختند تنها ربط به این دو باشگاه ندارد،‌ بلکه به تیم‌هایی که در هفته‌ بعد با آن روبه‌رو می‌شوند نیز مربوط است. آیا از یحیی گل‌محمدی و آجرلو نیز در رابطه با تعویق این بازی سوالی پرسیده شد؟ اگر اکنون گل محمدی به استقلال ببازد امکان دارد حتی این مربی اخراج شود.

سرمربی پرسپولیس ‌اضافه کرد: آیا خستگی باعث شد بازی استقلال و صنعت نفت به تعویق بیفتد؟ آیا این خستگی شامل پرسپولیس نمی‌شد که چپ و راست برایش بازی می‌گذاشتند؟ چه ربطی دارد که دو باشگاه این را درخواست کرده باشند. طبیعتا این تعویق به طور مستقیم در نتیجه‌ لیگ تاثیرگذار خواهد بود. تازه استقلال یک روز هم بیشتر از تراکتورسازی استراحت خواهد کرد. اگر گل محمدی اخراج شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ این که شما هر سه روز یک بار بازی کنید با این که هفته‌ای یک بار بازی کنید تفاوت قابل توجهی دارد. سوال دیگری دارم، آیا آقای جباروف جریمه شد؟ ظاهرا تنها دو مهره بازیکن حریف را شکانده است وگرنه اگر پنج مهره را می‌شکست جریمه می‌شد. محروم نشدن جباروف به این دلیل است که صدمه‌ای که زد زیاد نبود. دو سال پیش نورمحمدی را به دلیل لب‌خوانی محروم کردند. فصل گذشته کامیابی‌نیا را سه جلسه محروم کردند. حالا نمی‌خواهم درباره ایگور پانادیچ که مربی دروازه‌بان‌مان است، صحبت کنم که کسی نمی‌داند به چه علت چهار جلسه محروم شد. رسانه‌ها باید درباره چنین مسائلی صحبت کنند و بنویسند. چه ربطی دارد که دو باشگاه بخواهند یک بازی به تعویق بیفتد؟ آیا برای بازی تیم‌های دیگر نیز از آنها سوال می‌شود که دوست دارید بازی‌تان به تعویق بیفتد یا خیر؟ آیا تیم‌های دیگر اجازه دارند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها