رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد:

۲ کشته بر اثر تصادف پراید و کامیونت در میامی

رئیس پلیس‌ راه استان سمنان از تصادف خودروی پراید با یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور فرعی میامی –جاجرم و فوت دو نفر خبر داد و گفت: انحراف به چپ پراید علت اصلی حادثه بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۲۳
۲ کشته بر اثر تصادف پراید و کامیونت در میامی

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ حسن خسروجردی از تصادف دو خودروی پراید و کامیونت در محور فرعی میامی - جاجرم خبر داد و ابراز داشت: این سانحه ساعت ۱:۰۵ بامداد روز دوشنبه واقع در کیلومتر ۵۳ محور ری‌آباد جاده میامی - جاجرم به وقوع پیوست که برخورد از روبرو این دو خودرو مرگ در دم دو سرنشین پراید و مجروح شدن سرنشینان کامیونت را رقم زد.

وی بابیان اینکه انحراف به چپ پراید علت اصلی حادثه بوده است، افزود: خستگی و خواب‌ آلودگی و عدم هوشیاری یکی از دلایل بروز تصادفات در استان سمنان محسوب می‌شود که رانندگان باید در این‌گونه مواقع از ادامه مسیر خودداری و پس از استراحت کافی طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌ راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورها و گردنه‌های استان به‌صورت عادی برقرار است، ابراز داشت: در برخی از نقاط به‌ویژه در ارتفاعات احتمال مه گرفتگی وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم قبل از حرکت تجهیزات خودرو را ازنظر داشتن زنجیر چرخ، چراغ‌های مه شکن و برف‌پاک‌کن موردبررسی قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها