دردسر بزرگ برای ستاره فوتبال ایران ؛

ماجرای انتشار عکس های خصوصی فوتبالیست سرشناس چه بود؟

مهدی طارمی پس از حجم وسیعی از دردسرهای مختلفی که برای پرسپولیس ایجاد کرد روز گذشته به درخواست باشگاه مبنی بر تمدید قرارداد پاسخ منفی گفت. سرخ ها به خاطر او از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده اند و نمی توانند بازیکن بگیرند اما طارمی در این شرایط حاضر به تمدید قرار نیست.
کد خبر: ۱۱۰۸۷۵۶
4ماه استراحت کرد، الانم میگه من رفتم/ همه هزینه ها مال تو شد!

به گزارش جام جم آنلاین ، عدم تمایل طارمی برای تمدید قرارداد خشم بسیاری از هواداران را برانگیخته است، این را می توان حداقل از واکنش های در فضای مجازی به خصوص توییتر فهمید. با هم برخی از واکنش های توییتری را مرور می کنیم:

#مهدی‌_طارمی هم قرارداد میلیاردی و هم پول میلیاردی رضایت نامه ریزه اسپور رو‌به جیب زد، باعث محرومیت #پرسپولیس شد، ایجاد بحران شب قبل از مهمترین بازی ۱۰-۲۰سال اخیر #پرسپولیس و ۴ماه هم محرومیت شخصی و کلی گند و ضرر دیگه و امروز در کمال بی شرمی پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه رو رد کرد

#مهدی_طارمی هر سازی دوست داره واسه #پرسپولیس میزنه تا مدیران ساده دل هم براش برقصن! اینم نتیجش: همه هزینه ها مال مهدی شد!

وقتی طارمی گفت یه خیریتی توش بوده همه خندیدن ولی واقعا اوج خیریت بود چهارماه استراحت کرد بعدشم میاد دوتا بازی میکنه پولشم میگیره و خداحافظ به ریش هممونم میخنده #مهدی_طارمی #خیریت_زمانه

واکنش تند #مجتبی_محرمی به جواب منفی #مهدی_طارمی به پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله از سوی #پرسپولیس : فدای سر همه پرسپولیسی‌ها که طارمی می‌رود/ مگر #علیپور گل نمی‌زند که ما غصه طارمی را بخوریم؟/ متاسفانه همیشه یکسری تازه به دوران رسیده می‌آیند و در پرسپولیس بزرگ می‌شوند.

بین این همه خبر بد یه خبر خوبم بدم #مهدی_طارمی از #پرسپولیس رفتنی شد

آقای طارمی حیا خوب چیزیه

#پرسپولیس که آنقدر غنی و بی نیاز است که منت کسی رو نکشه ولی به میان کشیدن بحث رفتن از سوی #مهدی_طارمی بی انصافی محض است.

خنده به ریش فوتبال و هواداران.ماجرای محرومیتی که برای خودش #خیریت بود اما رئیس‌جمهور دو کشور را درگیر کرد تا پولی رد و بدل نشود. #مهدی_طارمی که دو پنجره نقل و انتقالات #پرسپولیس را محروم کرد، به سرمربی اعلام کرد نمی‌خواهم در پرسپولیس بمانم!

یه تار موی #حسین_ماهینی رو با #مهدی_طارمی عوض نمیکنم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها