رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی:

سالن‌های ورزشگاه آزادی ضد زلزله است

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: درهای مجموعه‌های بزرگ ورزشی تهران شامل آزادی، انقلاب، شهید شیرودی و کشوری در پی وقوع زلزله تا ۴۸ ساعت آینده روی مردم باز است.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۵۲
سالن‌های ورزشگاه آزادی ضد زلزله است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مصطفی مدبر درباره باز بودن درهای اماکن ورزشی بعد از وقوع زلزله گفت: با دستور وزیر ورزش، درهای ورزشگاه‌های تهران، البرز و قم روی مردم باز می‌باشد. از ابتدای وقوع زلزله، اماکن ورزشی آماده پذیرایی از مردم بودند و تعدادی از مردم هم در ورزشگاه‌ها اسکان یافتند.

وی افزود: حتی صبح امروز در چند ورزشگاه حضور داشتم و دیدم که تعداد کمی از هموطنان در آنجا حضور داشتند. آقای سلطانی‌فر نزدیک اذان صبح دستور داد که تمام اماکن ورزشی همچنان به حالت آماده‌باش باشند و سیستم‌های گرمایشی و سایر امکانات آنها در خدمت مردم باشد.

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: این دستور وزارت ورزش فعلاً پایدار است تا زمانی که وزارت کشور و ستاد بحران، شرایط را عادی اعلام کنند. ما آمادگی خود را حفظ کرده‌ایم.

مدبر در پاسخ به این سؤال که آیا صرفاً درهای ورزشگاه باز است یا امکاناتی هم به مردم داده می‌شود؟ گفت: درها که باز است. در سالن‌هایی مثل سالن ۱۲ هزار نفره آزادی، سیستم‌های گرمایشی هم به راه افتاده و سرویس‌های بهداشتی هم در دسترس است. در بعضی از سالن‌ها هم دپو داشتیم و مقداری آب و وسایل گرمایشی در اختیار مردم گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که شب گذشته چند نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند؟ افزود: حدود ۱۵۰۰ نفر تا ساعت ۵ صبح در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بودند و در راهروها اسکان داشتند. ۴۰۰ نفر هم در محوطه بیرونی ورزشگاه و در اتومبیل‌هایشان حضور داشتند و نیروی انتظامی هم در محوطه امنیت را تأمین می‌کرد.

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در خصوص میزان امنیت اماکن ورزشی هنگام وقوع زلزله تأکید کرد: بدون‌شک اماکن ورزشی از امن‌ترین جاها می‌باشد؛ اماکنی مثل ورزشگاه آزادی که سالن‌هایش ضد زلزله و به روز است و به سادگی تخریب نمی‌شود.

مدبر در پایان در خصوص اینکه آیا علاوه بر سالن ۱۲ هزار نفری، مردم در چمن زمین شماره یک ورزشگاه آزادی اسکان داده شدند یا خیر؟ گفت: ما چمن‌های مختلفی از جمله زمین شماره دو و سه را داریم. در واقع جا برای اسکان مردم زیاد است ولی حتی اگر نیاز به زمین شماره یک هم باشد، درهای این زمین را باز می‌گذاریم ولی شب گذشته این نیاز ایجاد نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها