طی ۴۸ساعت گذشته صورت گرفت

دستگیری ۴۸۷ سارق و مالخر

رئیس پلیس تهران نتایج اجرای طرح «رعد ۶» را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۲
دستگیری ۴۸۷ سارق و مالخر

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رئیس پلیس تهران گفت: تمام کلانتری‌های پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به اجرای سراسری این طرح وارد عمل شدند و ۲۸۷ پاتوق مخفیگاه سارقان و مالخران را تحت ضربه پلیس درآوردند.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در این طرح ۱۲ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، افزود: همکاران ما در پلیس پیشگیری موفق شدند در ۴۸ ساعت گذشته ۴۸۷ سارق و مالخر را دستگیر کنند و به دنبال آن ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد که در این میان ۱۱۹ دستگاه خودرو، ۸۳ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ قبضه سلاح گرم که عمدتا برای سرقت‌های مسلحانه استفاده می‌شد کشف کردیم.

کشف ۱۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در ۴۸ ساعت

وی در ادامه با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان به عنوان یکی از اهداف طرح رعد گفت: در این طرح برخورد جدی با خرده‌فروشان مدنظر بود و ۲۹۶ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و یک باند بزرگ قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

سردار رحیمی اضافه کرد: در این میان همکاران ما ۱۴۶ کیلوگرم انواع موادمخدر را از این افراد کشف و ضبط کرد.

کشف ۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در عملیات پلیس

رئیس پلیس تهران در ادامه تشریح نتایج ششمین مرحله طرح رعد افزود: علاوه بر این موارد همکاران ما موفق شدند بیش از ۷ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند. اجرای این طرح‌ها پیام خاصی برای مجرمان داشته و ما اجازه نخواهیم داد سارقان، قاچاقچیان و مجرمان در تهران آرامش داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها