رییس فراکسیون شهری مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

فشار روانی- اقتصادی، پیامد تعطیلات اجباری مردم

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گفت: در روز 5شنبه شاهد موج بارش باران نخواهیم بود و آلودگی هوا مقداری کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۲۹
باران درست و درمان شاید هفته آینده! / آلایندگی ها کمی کاهش می یابد
احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی کشور اظهار داشت: موجی از ابرهای باران زا در حال ورود به کشور است. این سیستم ابر، جاهای را نیمه ابری کرده ولیکن از نظر رطوبت، رطوبت قابل توجهی همراهی نمی کند.
به گفته او با موج بارش های خیلی ضعیفی که از شمال غرب، غرب و مناطق مرکزی کشورمان در حال حرکت است، شاهد بارش های خیلی پراکنده ای خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: پیش بینی ما این است که در خود استان تهران روز جمعه عمدتاً بارش های ضعیفی که به صورت پراکنده است، شاهد باشیم. بنابراین از شدت آلایندگی ها در این چند روز که معضل بزرگ این روزهای شهر تهران است، کمی کاهش داده می شود.
وظیفه در مورد شاهد تاثیر بارش های کل کشور خبر داد گفت: این موج جنوب کشور را خیلی تحت تاثیر قرار نمی دهد. ولی عمدتاً شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق عبور می کند. بیشتر شمال غرب و مرکز را تحت تاثیر قرار می دهد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی خبر از بارش های احتمالی هفته های آینده گفت: پیش بینی می شود موجی را که از روز دوشنبه و سه شنبه هفته آینده وارد کشورمان می شود. امیدواریم نسبت به چیزی که در روز پنج شنبه تا شنبه عبور می کنند، قوی تر عمل کند.
نعمت الله سوری- جام جم آنلاین
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها