معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرد که روز چهارشنبه 29 آذر ادارات شهر تهران تعطیل نیستند.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۷۹
ادارات و دانشگاه ها تهران چهارشنبه تعطیل نیستند

به گزارش جام جم آنلاین ، حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره احتمال تعطیلی ادارات برای روز چهارشنبه اظهار کرد: ادارات و دانشگاه های فردا چهارشنبه 29 آذر تعطیل نیستند.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: اگر بخواهیم در صورت افزایش آلودگی هوا، تمهیدات جدیدی با اعضای کارگروه بیندیشیم هم آن را اعلام خواهیم کرد و این برنامه‌ریزیها می‌تواند شامال دیرتر شروع شدن ساعت کار ادارات یا زودتر پایان یافتن ساعت کار آنها باشد که البته در این باره هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم و شامل فردا چهارشنبه نمی‌شود.

کریمی درباره اینکه چرا دانشگاهیان و دانشجویان در روزهای اخیر تعطیل نشده‌اند، گفت: علت تعطیل نشدن دانشگاهیان به سبب برگزاری امتحانات بوده است و فقط مدارس در روز چهارشنبه تعطیل خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران شامل تعطیلی مدارس یا تغییر در محدوده و ساعت طرح ترافیک و همچنین طرح زوج و فرد تنها اخبار منابع موثق همچون خبرگزاری‌ها و صدا و سیما را دنبال کنند و به گمانه‌زنی‌هایی که در سایت‌های خبری انجام می‌شود توجهی نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها