
به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سرهنگ مهدی تاجیک افزود: در پی گزارش های واصله مبنی بر اینکه افرادی سودجو در واحد های صنفی خود اقدام به عرضه گوشت های آلوده از نوع خرس، گراز وحشی، الاغ و مرغ می نمایند عوامل پایگاه فعالیت های شناسایی خود را آغاز کردند.
وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی و شناسایی دقیق اماکن موصوف و همچنین هماهنگی با مقام قضایی به همراه تیمی از شبکه بهداشت و درمان شهر ری نسبت به بازرسی از محل اقدام شد که در نتیجه مقدار 450 کیلوگرم گوشت آلوده و فاسد کشف و ضبط گردید که به تایید کارشناسان شبکه بهداشت رسید.
رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت اظهار کرد: واحدهای متخلف پلمب شدند و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند