آشنایی با حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه (3)

اسپانیا، کلکسیونی از ستاره های درجه یک جهان / سخت ترین حریف ایران

تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه مقابل تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۹۳
اسپانیا، کلکسیونی از ستاره های درجه یک جهان / سخت ترین حریف ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، اسپانیا در مرحله انتخابی جام جهانی در گروه G با کسب 9 پیروزی و تنها یک تساوی و بدون شکست، به عنوان صدرنشین و بالاتر از رقبایی مانند ایتالیا، آلبانی، مقدونیه، لیختن‌اشتاین و رژیم اشغالگر قدس صعود کرد. «ماتادورها» در مرحله انتخابی 36 گل زدند و تنها 3 بار دروازه‌شان باز شد.

آنها تا به حال 14 مرتبه به جام جهانی صعود کرده اند که یک بار (سال 2010) قهرمانی را هم به دست آورده اند.

اسپانیا انبوهی از ستاره های روز دنیا را در ترکیب خودش دارد. از آلوارو موراتا گرفته تا ایسکو و از اینیستا گرفته تا پیکه و بوسکتس. آنها تیمی کامل و بی نقض به نظر می رسد و واقعا گرفتن حتی یک تساوی از آنها کاری بزرگ است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا با قدرت به جام جهانی 2018 روسیه صعود کرد. این تیم با رهبری یولن لوپتگی یک سال بدون شکست را پشت سر گذاشت و دوباره به عنوان یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی در بازی های پیش رو خود را مطرح کرد. لاروخا از بازیکنان توانمندی برخوردار است که می توانند به بهترین ها دست پیدا کنند. حضور بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه، اسپانیا را به تیم کاملی تبدیل کرده است. آن ها می خواهند خاطره تلخ خود را از جام جهانی گذشته پاک کنند. لاروخا با قاطعیت در مرحله مقدماتی بالاتر از ایتالیا قرار گرفت و توانست به مرحله نهایی صعود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها