نمایشگاه صنعت تفریحات با عنوان تجاری «امتک» از ۳۰ آذر تا سوم دی ماه در شهر آفتاب برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۴۷
بزرگان صنعت تفریحات  ایران و جهان در شهرآفتاب

به گزارش جام جم آنلاین، سعید رسا، مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه امتک تا امروز موفق به جذب همکاری ۱۳ شرکت نمایشگاهی فعال در عرصه برگزاری رویدادهای صنعت تفریحات هم شده است و امسال بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در کنار ما هستند که نشان می‌دهد نسبت به دوره گذشته حدود ۳۰ درصد در بخش داخلی و حدود ۱۵ درصد در بخش خارجی رشد داشته‌ایم. نکته قابل توجه درباره امتک ۲۰۱۷ حضور مستقیم ۱۵ شرکت خارجی با نمایندگان اصلی آنهاست؛ اتفاقی که کمتر در رویدادهای نمایشگاهی داخلی شاهد آن هستیم.

او افزود: با پیگیری‌هایی که داشتیم، موفق به دعوت شرکت‌هایی از آلمان، ترکیه، هند، چین، ایتالیا و... شدیم. غیر از اینها در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی از ۱۳ کشور خارجی خواهیم داشت که امیدواریم حضور بازرگانان این چند کشور، به عقد قراردادهای نمایشگاهی با فعالان داخلی منجر شود.

رسا تاکید کرد: در این چند سال همواره تلاش کردیم بازدیدکنندگان ما نیز همچون مشارکت‌کنندگان نمایشگاه تخصصی و مرتبط باشند. شاید صنعت تفریحات به دلیل جذابیت‌های بصری مخاطبان عمومی بسیاری هم داشته باشد، اما تلاش همیشگی ما این بوده که فعالان این عرصه در جریان برنامه‌های ما باشند و بتوانیم همه آنها را دور هم جمع کنیم. این روند خوشبختانه رو به رشد بوده و امروز مخاطبان ثابت خودمان را داریم که امیدواریم در سال بیشتر هم شود. بدون شک دوره هفتم نیز فرصت بسیار خوبی هم برای ما و هم برای فعالان صنعت تفریحات در شهربازی‌ها، پارک‌های آبی و تمامی مجموعه‌های تفریحی است، تا از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها