در هفته اخیر لیگ برتر والیبال یکی از دیدارها نیمه کاره باقی ماند. اتفاقاتی که در دیدار شهرداری ارومیه و پیکان رقم خورد باعث شد تا این دیدار نیمه کاره بماند اما منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال می گوید ارومیه ای ها حق نداشتند میدان را ترک کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۲۳
درباره اتفاقات  لیگ برتر والیبال ایران / پرونده حاشیه های سعید معروف قطورتر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از اعتراض پیکانی ها و تغییر رای داور،بازیکنان شهرداری ارومیه به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کردند. داور این دیدار امتیازی را به شهرداری ارومیه می رود اما سعید معروف کاپیتان تیم پیکان نزد داور می رود و پس از صحبتی که بین آنها رد و بدل می شود داور تصمیم به برگرداندن رای خود می گیرد، موضوعی که واکنش شدید ارومیه ای ها را به دنبال داشت. این اتفاق باعث رقم خوردن بزرگ ترین حاشیه نیم فصل و اصلا شاید کل فصل شد.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره اتفاقات روز گذشته دیدار پیکان و شهرداری ارومیه گفت: «در ست نخست دیدار شهرداری ارومیه و پیکان تماشاگران فحاشی کردند و سکه پرتاب کردند. در این موارد بازی باید متوقف شود. پس از آن هم مورد برگرداندن امتیاز پیش آمد که شش بازیکن شهرداری پس از تصمیم داور به زمین تیم پیکان رفتند.»

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: «دوشنبه هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد و جلسه کمیته انضباطی تشکیل می دهیم. »

باز هم معروف ، همیشه معروف

اگر در یک مسابقه والیبال درگیری پیش آمد و سعید معروف نیز در میدان حضور داشت او قطعا مرد اول حاشیه ها خواهد بود، اتفاقی که روز گذشته در دیدار شهرداری ارومیه و پیکان نیز تکرار شد و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران باز هم به رسم همیشه آغاز گر یک حرکت جنجالی بود. به درست یا غلط بودن اعتراض او به داور مسابقه کار نداریم. اما باید به نکاتی اشاره کرد. اتفاق ناپسند دیدار پیکان و شهرداری ارومیه فقط آنجا نبود که تماشاگران فحاشی کردند و یا بازیکنان تیم شهرداری تصمیم گرفتند میدان را ترک کنند، اتفاق بد دیگر زمانی بود که سعید معروف دست داور دوم مسابقه یعنی آقایی را گرفت و مشخص نبود او را می خواهد به کجا ببرد. اما او مثل همیشه برای داوران صدایش را بالا برد و به قول جواد محتشمیان گزارشگر والیبال «صدایش را بالا برد ، دست و پا تکان داد و درشتی کرد». البته محتشمیان این جمله را درباره سعید معروف نگفته بود، درباره بازیکنانی گفته بود که نمی توانند به درستی به داور اعتراض کنند. سعید معروف قطعا یکی از این بازیکنان است، او هرگز نمی تواند شیوه ای درست برای صحبت کردن با داوران داشته باشد. پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان برای اینکه از برخورد فیزیکی سعید معروف با داور دوم جلوگیری کند او را از پشت گرفت و از معرکه دور کرد. گزارشگر دیدار شهرداری ارومیه و پیکان نیز در اعتراض به حرکات ناشایست سعید معروف گفت: «اعتراض به داور برای سعید معروف یک پروتکل است؛ او دست داور را گرفته، کجا می خواهد او را ببرد؟»

معروف به پشتوانه صدها هزار هوادار اینستاگرامی و محبوبیت بی سابقه در والیبال حالا پرچمدار حاشیه سازی در والیبال ایران است. فریاد می کشد و می تازد، اعتراض می کند و هل می دهد، دست داور را می گیرد تا سرمربی اش بیاید و او را از پشت بگیرد تا مبادا مشتی چیزی حواله داور کند و خودش و تیمش را به قهقرا ببرد. افسوس که جوانگرایی فقط مال روس ها و ایتالیایی ها و آمریکایی هاست، ما باید با همین ستاره های پرادعا و بی اخلاق بسازیم.

جالب اینجاست معروف آنچنان در بین والیبالی ها حاکمیت دارد که از روز گذشته کمتر کسی درباره حرکات ناشایست او صحبت می کند، انگار کل حاشیه های دیروز فقط به فحاشی تماشاگران و اعتراض بازیکنان تیم شهرداری به تغییر نظر داور برمی گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها