تمامیت‌ خواهی سعودی‌ها پایان ندارد

فشار عربستان برای لغو مصوبه کنفدراسیون فوتبال آسیا

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر منتفی شدن بازی کردن تیم ها در کشور سوم واکنش شدید مقامات فدراسیون فوتبال عربستان سعودی را برانگیخته است.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۳۳
فدراسیون فوتبال عربستان: به ایران نمی آییم / نماینده امارات تهدید به کناره گیری کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، محمد شیخ سخنگوی فدراسیون عربستان در همین خصوص گفت:« تصمیم به ممنوعیت استفاده از ورزشگاه های ثالث اصلا منصفانه نیست چون در این تصمیم گیری وضعیت میزبانی باشگاه های ایرانی و قطری اصلا مورد توجه قرار نگرفته است از همین رو از AFC خواستیم تا با صرف نظر از این تصمیم در قبال استفاده از ورزشگاه ثالث تجدید نظر کند».

بر اساس گزارش روزنامه الریاض عربستان نیز فدراسیون فوتبال عربستان رسما اعلام کرده که تیم های عربستانی برای برگزاری دیدارهای خود با نمایندگان ایران قطعا به ایران نمی آیند.

خبر جدیدی که به گوش می رسد این است که نماینده امارات نیز در اعتراض به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد کناره گیری از آسیا را دارد. بر اساس گزارش تسنیم باشگاه الوصل امارات به دنبال رد درخواست فدراسیون فوتبال این کشور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی با تیم‌های قطری و ایرانی در فصل آینده لیگ قهرمانان در زمین بی‌طرف و همچنین بازی نمایندگان عربستان و ایران در کشورهای خود تهدید کرد که از رقابت‌ها کنار خواهد کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها