سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه جای خالی هواداران در بازی با گسترش مشخص بود، گفت: من اینجا هستم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برسانم.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۶۷
شفر: اینجا هستم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برسانم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، وینفرد شفر پس از پیروزی دو بر صفر امشب استقلال تهران مقابل گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: جای خالی هواداران واقعا مشخص بود. قلبمان در کنار قلب هوادارانی بود که نتوانستند به ورزشگاه بیایند. این خیلی سخت است در اتمسفری بازی کنیم که هواداران نباشند.

شفر خاطرنشان کرد: در نیمه اول خوب نبودیم و نمی توانستیم موقعیت های گل خوبی ایجاد کنیم. اما فکر می کنم در نیمه دوم خوب شدیم و توانستیم به موفقیت برسیم. خوب شد که توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: شاید با روش سانتر از جناجین بتوانیم به برد برسیم اما اگر بازی در لیگ قهرمانان آسیا را نگاه کنیم می توانیم ببینیم که با این روش نتیجه نگرفته ایم. استقلال از العین، ۶گل خورد و پرسپولیس هم ۴گل از الهلال خورد. ما باید عملکردمان را در سطحی بالاتر از ایران ببریم. من اینجا هستم تا استقلال را به سطح اول فوتبال ایران برسانم. برای رسیدن به این هدف هم می خواهم فوتبالمان را نزدیک به استانداردهای بین المللی کنیم.

سرمربی استقلال درباره عملکرد شاگردان خود افزود: برای فرشید اسماعیلی خوشحالم که توانست دو گل بزند. او در نیمه اول هم فرصت گلزنی داشت اما بازی در ورزشگاهی که هیچ تماشاگری ندارد بازی کردن خیلی سخت است. من باید بازیکنانم را با بهترین شرایط در اختیار سرمربی تیم ملی برای جام جهانی قرار دهم.

شفر بار دیگر درباره محرومیت تماشاگران استقلال صحبت کرد و اظهار داشت: من دیروز اعلام کردم که ای کاش هوادارانمان می آمدند تا از این طریق بتوانیم کمکی را به زلزله زدگان کرمانشاه کنیم اما با این درخواست موافقت نشد.

سرمربی استقلال تهران درباره تعویض داریوش شجاعیان در ابتدای نیمه دوم اظهار داشت: داریوش آنچه را می خواستم برآورده نکرد. فرشید باقری و حسن بیت سعید هم در بهترین زمان ممکن به ترکیب آمدند. مثلا سجاد شهباززاده را در این بازی هم روی نیمکت نشاندیم اما دلیلش این نبود که در بازی قبلی نتوانست موقعیت هایش را به گل تبدیل کند. می خواستم سجاد شهباززاده را ابتدای نیمه دوم بیاورم اما گفتم علی قربانی را بیاورم تا بتواند از توپ های بلند هم استفاده کند.

شفر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه محرومیت هواداران باعث شد تا بازیکنان استقلال استرس کمتری داشته باشند و بدون فشار بازی کنند، تصریح کرد: من باز هم می گویم این موضوع خوب نیست که بازی بدون تماشاگران و تنها با صدای ژورنالیست ها برگزار شود. این با روح فوتبال همخوان نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها