نماینده مردم اسلام اباد غرب در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمار کشته شدگان به 300نفر رسید/ زیرساخت های ما ضعیف است

نماینده مردم اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه هرچه زمان می گذرد عمق فاجعه زلزله شب گذشته بیشترنمودار می شود گفت:پیش بینی می شود آمار تلفات این زلزله به بالای 300نفر و مجروحان به بیش از 2000 نفر برسد.
کد خبر: ۱۰۹۳۲۵۶
آمار کشته شدگان به 300نفر رسید/ زیرساخت های ما ضعیف است

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با جام جم آنلاین افزود:آنچه که اکنون باید بیشتر به آن توجه شود امدارسانی به مجروحان وگرفتارشدگان در زیر آوار است.بیمارستانها جزو مکانهایی است که درمعرض تخریب قرار گرفتند.بیمارستان سرپل ذهاب که بطور کامل تخریب شد فقط در آن منطقه بیمارستان اسلام آباد غرب تا حدودی سالم است که درحال حاضر مملو از مصدومین است بطوریکه در راهروهای این بیمارستان مصدومین قرار دارند .از این رو امدادرسانی به مصدومین باید هرچه سریعتر انجام شود که تا به الان اطلاع دارم کمک های امدادی به این بیمارستان هنوز نرسیده است.

وی ادامه داد:اقدام بعدی اسکان زلزله زدگان است که باتوجه به سردسیر بودن منطقه لازم است هرچه سریعتر به این افراد رسیدگی شود.البته هلال احمر کمک هایی در این زمینه ارسال کرده است که کافی نیست.

فلاحت پیشه در خصوص شدت آسیب این زمین لرزه گفت:با وجود اینکه این زلزله در اقلیم عراق نیز رخ داده است ولی در آنجا زیر 10نفر کشته داشته است اما در ایران بیش از 200 نفر .این نشان می دهد زیرساخت های ما همچنان ضعیف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها