
به گزارش جام جم آنلاین، آیتالله سیداحمد خاتمی با اشاره به ضرورت های حضورش در شبکه های اجتماعی به ایسنا گفت: نشر دین و مکتب، هر زمانی ابزاری داشته است. ما باید از تمام ابزارهای مشروع در این عرصه بهره ببریم و به عنوان یک واقعیت باید بپذیریم که شبکه های اجتماعی، تاثیرگذار است و نباید فکر کنیم که از این ابزار دیگرانی باید استفاده کنند که یا دین ندارند یا ضددین هستند. پس ما باید از این ابزار هم برای نشر دین استفاده کنیم.
وی با انتقاد از رواج بی تقوایی در شبکه های اجتماعی، تاکید کرد: متاسفانه بی تقوایی در برخی عرصه های فضای مجازی موج میزند و از جمله نسبت به خود من هم این بی تقوایی انجام شده و ضدانقلاب دروغی آشکار را به من نسبت داده اند که اگر زنی در زمان شیردادن به فرزندش، موسیقی گوش دهد، آن فرزند زنازاده خواهد شد، که من ده ها بار این گفته را تکذیب کرده ام اما بازهم ضدانقلاب این حرف را که از اساس کذب است را از قول من نشر می دهند که برای پاسخ دادن به چنین مواردی ورود به عرصه فضای مجازی را لازم دیدم.
این مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به بازخوردی که از مخاطبان فضای مجازی دریافت کرده است، گفت: از حضورم در این فضا استقبال بالایی شده که برخی آن را کم نظیر دانستهاند و من نیز مدیریت فضای مجازی را به دوستان قابل اعتماد داده ام و به عنوان یک طلبه به این فضا وارد شده ام.
خاتمی در پاسخ به این پرسش که با توجه به فیلتر بودن توییتر به چه علت وارد آن شده است، گفت: اصل حضور من در فضای مجازی که صفحه اینستاگرام، کانال تلگرامی ام و توییتر رسمیام است برای نشر مواضع و اطلاع هموطنان خارج از کشور ایجاد شده است که همان طور که گفتم مدیریت آن به دوستان قابل اعتماد سپرده شده است و آنان نیز به من اطمینان داده اند که ملاحظات شرعی را در نظر گرفته اند. ما نیز تابع محض مقررات نظام اسلامی هستیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام سید کاظم سید باقری، معتقد است گفتمان مقاومت یک آرمان فراگیر اسلامی و انسانی است که فراتر از مرزها و فرقهها حرکت میکند
استاد یدالله کابلی معتقد است: تحولات نقاشیخط، نمایش قدرت نوآوری و خلاقیت در عرصه خط است
مصطفی کارخانه در گفتوگو با «جامجم»: