در گفت و گو با جام جم آنلاین تشریح شد

جزئیات حمله مسلحانه به کارمند اداره کار یاسوج

فیلم هشت دقیقه و 30 ثانیه‌ای دعوای دو کارمند هتل، کلید معمای مرگ یکی از آنها بعد از درگیری است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۳۹
راز مرگ کارمند هتل در فیلم 8 دقیقه و 30 ثانیه‌ای +عکس

به گزارش جام‌جم، اول مهر امسال خانواده‌ای با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اعلام کردند پسر جوانشان که مسئول پذیرش یکی از هتل‌های تهران بود با همکار 46 ساله‌اش دعوا کرده که همین باعث مرگ او شده و از وی شکایت دارند. با دستور بازپرس محسن مدیر روستا، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز و خانواده متوفی به پلیس آگاهی فراخوانده شدند.

یکی از اعضای خانواده متوفی به افسر تحقیق گفت: برادرم در هتلی در میدان ولی‌عصر (عج) کار می‌کرد. چندی پیش عمل قلب باز انجام داد و همه در محل کارش این موضوع را می‌دانستند. شامگاه 24 شهریور امسال از رستوران محل کارش غذا خرید و چون با همکارش دعوا کرده بود آژانس گرفت که به خانه بیاید اما در نیمه راه بدحال و در بیمارستان سوم شعبان بستری شد.

وی افزود: او روز بعد با اشاره از ما کاغذ و خودکار گرفت و روی آن نوشت با همکارش دعوا کرده است. دیگر مطمئن شدیم در هتل این حادثه رخ داده و یک هفته بعد فوت کرد. پزشکان گفتند او سکته قلبی کرده است. اکنون از همکارش که در مرگ او نقش داشته شاکی هستیم.

ماموران با حضوردر هتل محل کار او به تحقیق از همکارانش پرداختند که معلوم شد او با کارمند بخش رستوران که مردی 46 ساله بوده دعوا کرده و پس از آشتی کردن، به خانه‌اش رفته و بعد فوت کرده است. همچنین بازبینی فیلم دوربین هتل، نشان می‌داد دعوای آنها هشت دقیقه و 30 ثانیه طول کشیده است.

در ادامه کارمندی که دعوا کرده بود شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد و در جریان تحقیقات گفت: ما با هم همکار بودیم و رابطه‌مان خوب بود. زیاد با هم شوخی می‌کردیم. آن روز جهانگردی عرب در هتل اقامت داشت. او به شوخی به من گفت؛ خوب است مسافر عرب دامادت شود. ناراحت شدم و همین باعث دعوا و درگیری‌مان شد.

وی افزود: با میانجیگری دیگر همکاران دعوا پایان گرفت و از هم عذرخواهی کردیم. او ساعت 8 شب با خرید غذا از رستوران سوار خودروی کرایه‌ای شد و رفت. نمی‌دانستم بیماری قلبی دارد.

با توجه به شکایت خانواده‌اش، قرار شد کارشناسان پزشکی قانونی فیلم صحنه درگیری را بررسی کرده و با توجه به علت مرگ وی، نظر دهند همکار او در مرگش چقدر مقصر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دان ن ن
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
۰
۰
خیلی مسخره هست چه ربطی به هم داشته بعدیك هفته...تازه آشتیم كردن..مردم براگرفتن دیه چه كارایی میكنن
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
۰
۰
تو مگر قاضی هستی كه نظر میدی

نیازمندی ها