آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان سه طبقه قدیمی در خیابان گلبرگ باعث شد تا یک زن و شوهری پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ترس آتش، خود را از ساختمان به بیرون پرتاب کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۱۹
زن و شوهر از ترس آتش‌ خود را از ساختمان به بیرون پرتاب کردند + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 21:20 شب گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در میدان سبلان، خیابان گلبرگ، خیابان نوروزی‌فرد به سامانه 125 اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه‌های 93، 71 و 101 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

هادی منان؛ افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که هنگام رسیدن آتش‌نشانان از قسمت راه‌رو ورودی ساختمان تا طبقه دوم آن مملو از دود و شعله‌های آتش بود که آتش‌نشانان با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در میان دود و آتش، به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول همزمان با قطع برق و گاز ساختمان با یک رشته لوله آب پرفشار به مقابله با آتش‌سوزی پرداختند.

وی ادامه داد: تیم نجات آتش‌نشانی نیز برای جستجوی افراد محبوس شده، وارد ساختمان شدند و پس از تجسس کامل همه طبقات، مادر پنجاه و دو ساله به همراه یک دختر پانزده و سه پسر شانزده، هجده و بیست و دو ساله را از میان دود و آتش به پشت‌بام منتقل کردند.

هادی منان تصریح کرد: پدر شصت و دو ساله این خانواده که در هنگام وقوع حادثه در طبقه اول حضور داشت، در همان لحظات اولیه با دیدن شعله‌های آتش به سرعت از میان دود و آتش از ساختمان خارج و به طور سطحی نیز دچار سوختگی شده بود همچنین در دقایق اولیه وقوع این حریق به علت حجم دود وشعله فراوان، زن و شوهر 38 و 33 ساله‌ای پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی از ترس دود و آتش، خود را از طبقه دوم به بیرون از ساختمان و داخل کوچه انداختند که بر روی یک خودرو سواری افتادند.

افسر آماده منطقه شش عملیات آتش‌نشانی با اشاره به آسیب‌دیدگی این زن از ناحیه کمر و پاها براثر سقوط بر روی خودرو، خاطر نشان کرد: در حادثه سقوط بر روی خودرو سواری به مرد سی وهشت ساله صدمه‌ای نرسید و نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، زن مصدوم به همراه پدر خانواده را برای معاینه و انتقال به مرکز درمانی به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ این آتش‌سوزی در مدت زمان کوتاهی توسط آتش‌نشانان مهار و خاموش شد همچنین علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان علت‌یابی منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها