هر چند کریستیانو رونالدو هفته گذشته در لندن جایزه برترین بازیکن جهان در سال 2017 را دریافت کرد اما اکنون از لحاظ آماری بازیکنی ضعیف محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۶۹
فرانس فوتبال «توپ طلا» را به لیونل مسی می دهد

به گزارش جام جم آنلاین ، با توجه به اینکه فیفا عنوان رسمی برترین بازیکن جهان را از فرانس فوتبال گرفته و اعطای این جایزه را در مراسمی موسوم به «بهترین» و یا همان best به نمایش می گذارد دیگر فرانس فوتبال و توپ طلایی که به برترین بازیکن جهان می دهد اعتبار چندان بالایی ندارد اما به هر حال این مجله معتبر دنیای فوتبال روال هر سال کار خودش را می کند.

فرانس فوتبال در ماه دسامبر جایزه برترین فوتبال جهان را که همان توپ طلاست به برترین بازیکن جهان اهدا می کند. سرمربیان، کارشناسان و کاپیتان های تیم ملی هر کشور به برترین بازیکن جهان در سال 2017 رای خواهند داد. اینجا به نظر می‌رسد که شانس رونالدو برای بردن توپ طلا دیگر مثل دو ماه پیش بالا نیست. او هر چند فصل 2017-2016 را به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشت اما عملکرد او در فصل 2018-2017 تا الان در حد یک بازیکن معمولی بوده است این در حالیست که مسی همچنان در بارسلونا می تازد و می درخشد. بر اساس آخرین اخبار فرانس فوتبال توپ طلا را به جای رونالدو به مسی می دهد. اینکه best جایزه برترین بازیکن جهان را به رونالدو بدهد و فرانس فوتبال همین جایزه را به مسی اعطا کند از اتفاقات جالب و عجیب سال 2017 فوتبال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها