پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال رسما ناتوانی استقلال برای پرداخت بدهی هایش به کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۵۴
آب پاکی معاون ورزشی باشگاه استقلال روی دست هواداران: نداریم، نمی توانیم

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال زودتر از پرسپولیس اعلام کرد که نمی تواند بدهی های خود را به کنفدراسیون آسیا بپردازد بنابراین حذف این تیم از رقابت های فصل آینده آسیا قطعی است.

پندار توفیقی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: موضوع جلسه بررسی وضعیت بدهی استقلال،‌ پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. بدهی‌های استقلال و پرسپولیس در این سنوات خیلی زیاد شده و رقم سنگینی است تا جایی که بودجه باشگاه استقلال قادر به پرداخت این بدهی نیست. ما سعی کردیم که با چند بازیکن توافق کنیم و بدهی آن‌ها را تقسیط کنیم. نکته مهمی که وجود دارد این است که برخی بازیکنان بدون اینکه به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مراجعه کرده باشند، مستقیما به AFC مراجعه کردند. این تبی است که در بین بازیکنان ایرانی افتاده و شکایتشان را به AFC می‌برند. بدهی‌های باشگاه استقلال در 10 سال گذشته ایجاد شده و بدهی‌های سنواتی است و با توجه به درآمدهای که باشگاه داشته قابل پرداخت نبوده است.

وی در پایان اضافه کرد: مسئله‌ای که وجود دارد این است که باشگاه استقلال، پرسپولیس وتراکتورسازی اگر از آسیا حذف شوند،‌ دامن همه را می‌گیرد و تنها بحث باشگاه استقلال نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها