تست هر خودروی یک مخزنه، ۱۱۲هزار تومان و خودروی دو مخزنه ۱۸۱ هزارتومان هزینه دارد.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۷۶
هزینه رسمی معاینه فنی دوگانه‌سوزها

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سعید قیصر مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور گفت: هزینه کلی معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز شامل ۶۲هزارتومان برای تست هیدرواستاتیک، ۲۲ هزارتومان هزینه بازدید چشمی و ۲۸ هزارتومان هزینه باز و بسته کردن مخزن است که در مجموع تست هر خودروی یک مخزنه، ۱۱۲هزار تومان هزینه دارد.

وی افزود: همچنین برای خودروهای دومخزنه نیز تست هیدرواستاتیک هر مخزن ۶۲ هزارتومان است که در نهایت ۱۲۴ هزار تومان هزینه تست دو مخزن، ۳۵هزار تومان هزینه باز و بسته کردن مخزن و ۲۲هزارتومان هزینه بازدید چشمی است که در نهایت هزینه تست هر خودروی دو مخزنه ۱۸۱ هزارتومان می‌شود.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی کشور افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در مراکز معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی به‌منظور تست خودروهای دوگانه سوز به شماره ۳۰۰۰۷۱۱۱ پیامک بزنند یا به سامانه سیمفا مراجعه کنند.

وی افزود: سامانه سیمفا مسوول رسیدگی به شکایات، انتقادات و نظرات شهروندان است. همچنین سامانه پیامکی نیز برای رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان فعال است و شهروندان درصورت مشاهده تخلف در هر یک از مراکز معاینه فنی خودروی‌های دوگانه‌سوز مبنی بر دریافت وجه اضافی برای تست می‌توانند پیامک خود را ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها