مراسم تشییع پیکرمطهر حجت الاسلام والمسلمین جمشید بحری، امام جماعت فقید مسجدامام جعفرصادق(ع) که درپی حمله ناجوانمردانه اخیر و شدت جراحات وارده، دعوت حق رالبیک گفت، فردا(پنجشنبه) ازساعت9صبح درمقابل مسجدامام جعفر صادق(ع) به نشانی: اتوبان امام علی(ع)، صفای شرقی، خ. شهیدحسین علوی برگزارخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۵۶
مراسم تشییع حجت الاسلام والمسلمین جمشید بحری فردا برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین، حمله ناجوانمردانه به حجت السلام و المسلمین دکتر جمشید بحری در خروجی متروی امام خمینی (ره) از روز گذشته خبرساز شده است. به گفته سرپرست دادسرای جنایی قاتل سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

ساعت 6 بعدازظهر دیروز مأموران کلانتری 113 بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر قتل یک روحانی را اعلام کردند.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به‌همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول یک روحانی و دکترای الهیات و چهل و پنج ساله بود که با پنج ضربه چاقو توسط یک مرد چهل و سه ساله حدود ساعت 16:50 دیروز مقابل در خروجی متروی امام خمینی(ره) (درب خیابان خیام) به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان سینا به‌علت شدت جراحات جان خودش را از دست داد. همچنین ضارب به‌سرعت توسط پلیس بازداشت شده بود.

قاتل روحانی حادثه مترو امام خمینی (ره) در امین آباد بستری شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، قاضی شهریاری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.

وی اظهارکرد: این فرد چند روز پیش به تهران آمده بود و اعلام کرده است که روحانی را نمی‌شناخته و برخلاف مصاحبه‌هایی که انجام شده، موضوع شخصی نیست، این فرد مدعی است که به او الهام شده و حکم الهی را اجرا کرده است.

وی تصریح کرد: این فرد دارای اختلالات شدید روحی روانی بوده است و در ارتکاب جرم فاقد اراده و قوه تمیز میباشد.

قاضی شهریاری بیان کرد: پزشکی قانونی همچنین اعلام کرده است که به خاطر شرایط حالت خطرناک وی به قید فوریت در یک مرکز روانپزشکی بستری شود.

سرپرست دادسرای جنایی گفت: در این راستا بر اساس دستورات این فرد در امین آباد بستری شده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران ادامه داد: جسد مرحوم برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است و آلت قتاله که تیز «بُر» کفاشی است نیز کشف شده و تحقیقات در حال انجام است.

در عین حال، پزشکی قانونی پس از معاینه قاتل روحانی تهرانی، نظرش درباره اختلالات روحی و روانی این قاتل را به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام کرد.

بنابر اعلام کارشناسان پزشکی قانونی قاتل روحانی تهرانی با توجه به اختلال شدید روانی در زمان ارتکاب جرم، فاقد قوه تمیز و مسئولیت کیفری و دچار جنون بوده است.

بدین ترتیب با اعلام نظر سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و بازپرس پرونده این قاتل به یک بیمارستان روانی در تهران منتقل می‌شود همچنین پس از حضور اولیای‌دم مقتول، نظریه پزشکی قانونی به آنها ابلاغ می‌شود و در صورت شکایت اولیای‌دم نسبت به این نظر، پرونده قاتل به کمیسیون ارجاع می‌شود.


توضیح پلیس در خصوص دو حمله اخیر به روحانیون

سردار حسین رحیمی ، رئیس پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره حمله‌هایی که به دو تن از روحانیون در شهر تهران انجام شده که متاسفانه در یکی از آنها به فوت یکی از روحانیون انجامید، گفت: همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شد این دو مورد هیچ ارتباط با یکدیگر نداشتند و در مورد اول اختلافات همسایگی باعث بروز ضرب و جرح شد و در مورد دوم نیز فرد ضارب یک فرد سابقه‌دار با 3 مورد زندان و 8 جرم مختلف بود که هیچ یک از این موارد ارتباطی با هم نداشتند.

مراسم تشییع

مراسم تشییع مرحوم حجت السلام و المسلمین دکتر جمشید بحری فردا پنجشنبه 4 مهر ازساعت 9صبح درمقابل مسجدامام جعفر صادق(ع) به نشانی: اتوبان امام علی(ع)، صفای شرقی، خ. شهیدحسین علوی برگزارخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها