وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر اصلاحات اساسنامه در زمان مقرر برسد، انتخابات کمیته با اساسنامه جدید برگزار می‌شود و اگر اساسنامه اصلاحی نرسد، انتخابات را با اساسنامه قدیم برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۵۷۴۳
سلطانی‌فر: در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی لازم باشد ورود می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه جلسه شورای عالی ورزش همگانی و در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: اگر اصلاحات اساسنامه در زمان مقرر برسد، انتخابات کمیته با اساسنامه جدید برگزار می‌شود و اگر اساسنامه اصلاحی نرسد، انتخابات را با اساسنامه قدیم برگزار می‌کنیم. در هر صورت انتخابات در زمان تعیین شده و بدون تاخیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آمار کسانی که ورزش می‌کنند، از 21 درصد بیشتر است، اما ما نمی‌توانیم خانه و ساختمان مردم را که در آنها می‌توانند ورزش کنند، پایش کنیم. این بخش از کسانی که ورزش می‌کنند، حساب نمی‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره افزایش بودجه مرتبط با ورزش همگانی، عنوان کرد: امسال تا جایی که بشود افزایش می‌دهیم و سال آینده نیز این بودجه با توجه به افزایش بودجه‌ای که برای وزارت ورزش است، زیاد خواهد شد.

سلطانی‌فر درباره محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی گفت: چیزی نمی‌دانم. این را از فدارسیون فوتبال بپرسید. خود فدراسیون باید این موضوع را پیگیری کند و اگر لازم شد ما انجام می‌دهیم و ورود می‌کنیم.

وی در خصوص استعفای علی مرادی از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: من چیزی در این باره نشنیدم. این موضوع را از شما می‌شنوم.

وزیر ورزش در خصوص موضوع اداره فدراسیون‌ها با سرپرست که خودش پیش از این تاکید کرده بود چنین شرایطی نباید وجود داشته باشد، گفت: در موضوع فدراسیون بوکس باید بگویم که ناطق نوری خودش استعفا داد و ما نمی‌توانستیم امور فدراسیون را بدون انتخاب سرپرست ادامه بدهیم. در سایر موارد نیز فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند را در حال برنامه‌ریزی هستیم تا انتخابات‌شان برگزار شود. ضمن اینکه موضوع سرپرستی هم گاهی اوقات به وجود می‌آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها