آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با الهلال در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۰۹
آخرین تمرین قبل از رویارویی با الهلال / مشخص شدن ترکیب احتمالی پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پیروزی دیلی، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الهلال از ساعت 18:30 دوشنبه شب به وقت محلی در ورزشگاه سلطان قابوس عمان آغاز شد.

* قبل از آغاز تمرین پرسپولیس، چند نوجوان عربستانی پرچم الهلال عربستان را در دست داشتند که با تاکید نماینده AFC پرچم‌ها جمع شد و قرار شد برای بازی فردا مجددا به ورزشگاه آورده شود.

* سرخپوشان پرسپولیس تمرین خود را با 20 بازیکن آغاز کردند و برانکو در 15 دقیقه ابتدایی بازیکنان را در اختیار مارکو قرار داد تا با تمرینات اختصاصی بدن آنها را گرم کند.

*با وجود اینکه 24 ساعت تا آغاز دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و الهلال عربستان زمان باقی مانده است اما تابلوهای تبلیغاتی نصب شده است و همه چیز مهیای دیدار فردا است.

*چند شبکه تلویزیونی عربی با حضور در تمرین سرخپوشان به تهیه گزارش از آخرین وضعیت پرسپولیس پرداختند.

*بازیکنان پرسپولیس بسیار سرحال و آماده در آخرین تمرین خود قبل از دیدار با الهلال بودند و برانکو نیز بسیار جدی و مصمم با صحبت‌های روحیه بخش خود بازیکنانش را برای رویارویی با الهلال آماده می‌کرد.

* نورافکن ورزشگاه سلطان قابوس قبل از ورود سرخپوشان به تمرین روشن شد و همچنین با نظر مسئولان این ورزشگاه قبل از آغاز تمرین چمن را خیس کردند تا همه چیز مهیای تمرین شاگردان برانکو باشد.

*وحید امیری قبل از آغاز تمرین به خبرنگاران گفت اگر فردا بتوانیم مقابل الهلال به برتری دست یابیم و به دیدار نهایی صعود کنیم، جشن برگزاری در تهران برای فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

* خبرنگاران ایرانی در دیدار با نماینده AFC به شدت از شرایط اینترنت ورزشگاه اظهار گلایه کردند و او قول داد در دیدار فردا این مشکل برطرف خواهد شد تا هیچ مشکلی برای اصحاب رسانه وجود نداشته باشد.

* برانکو بعد از گرم کردن سرخپوشان زیر نظر مارکوف آخرین توصیه‌های تاکتیکی را به شاگردانش منتقل کرد.

* علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و گادوین منشا، یازده بازیکن احتمالی پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال هستند. به نظر می‌رسد برانکو با قرار دادن دو هافبک دفاعی، احتیاط را نیز در دستور کار خود قرار داده است تا مانند دیدار رفت غافلگیر نشود.

* با وجود تمرین تمامی بازیکنان پرسپولیس در یک نیمه زمین اماعلیرضا بیرانوند در یک نیمه دیگر، زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات ویژه پرداخت.

* در هنگام تمرین سرخپوشان ورزشگاه خالی از تماشاگر است و هوادارانی ایرانی که همراه پرسپولیس به عمان آمدند بعد از مطلع شدن از برگزاری تمرین در پشت درهای بسته به ورزشگاه نیامدند.

* بازیکنان پرسپولیس در ادامه تمرین به فوتبال تحت فشار پرداختند که گادوین منشا موفق دوبار گلزنی کند. برانکو با گلزنی منشا به شدت به تشویق او پرداختند و بازیکنان پرسپولیس نیز پس از گل دوم مهاجم نیجریه‌ای تیم شان به تشویق او پرداختند.

* بی‌دقت بازیکنان پرسپولیس در ارسال پاس و ضربات آخر باعث عصبانیت برانکو شد و او با فریاد بر سر بازیکنانش به آنها اعلام کرد تنها یک90 دقیقه زمان در اختیار این تیم برای صعود به دیدار نهایی باقی مانده است و باید از تمام شانس خود استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها