با نقض حکم تبرئه در دیوان‌ عالی کشور

عنکبوت زرد دوباره محاکمه می‌شود

دو نفر از شاکیان پرونده مشهور به «عنکبوت زرد» به حکم تبرئه متهم از جرم آزار و اذیت اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۶۳
اعتراض 2 زن به حکم تبرئه «عنکبوت زرد»

به گزارش جام‌جم، سعید 35ساله، پیش از این با محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران از اتهام آزار و اذیت چهار زن تبرئه و به صد ضربه شلاق حدی، 18 ماه اقامت اجباری در شهری دورافتاده و 180 ساعت کار در شهرداری محکوم شده بود.

شاکیان پرونده چهار زن از جمله سه دوست صمیمی هستند که از پاییز 95 با مراجعه به دادگاه، مدعی وقوع آزار و اذیت از سوی سعید شدند.

یکی از آنها گفت: «در سوپرمارکت با سعید آشنا شدم اما او پس از مدتی مرا به ویلایش در سرخه حصار کشاند و به زور مورد آزار و اذیت قرار داد و از این کارش فیلم گرفت. دو نفر از دوستانم می‌خواستند با حرف زدن، فیلم را از او پس بگیرند اما در دام مشابهی افتادند.» مدتی بعد نیز زنی که بتازگی به ایران بازگشته بود با حضور در دادگاه مدعی وقوع حادثه‌ای مشابه شد.

پس از دستگیری متهم، جلسه محاکمه طی چند نوبت در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد و در حالی که پرونده به سمت صدور حکم اعدام پیش می‌رفت، مدارک جدیدی به‌دست آمد که صحت اظهارات شاکیان را زیرسوال برد.

یکی از شاکیان گفته بود، متهم، کودک خردسال او را از پنجره بیرون گرفته بود تا نیت شوم خود را عملی کند اما هیچ‌کدام از ساکنان آپارتمان این موضوع را تائید نکردند. ادعای وجود رد ناخن یکی از شاکیان روی دیوار خانه متهم هم صحت نداشت. موضوع بعدی انتقال به زور یکی از شاکیان به سرخه حصار بود. مامور گیت بازرسی این منطقه احضار شد و گفت آن روز شاکی، رفتار شک‌برانگیزی نداشت.

چند روز پس از صدور حکم تبعید، کار اجباری و شلاق برای متهم، دو نفر از شاکیان با مراجعه به دادگاه به حکم صادره اعتراض کردند. روند قضایی به پرونده در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها