سرمربی استقلال گفت: هر چه فوتبالیست‌های ایرانی بهتر باشند تیم ملی ایران بهتر خواهد بود و کار سرمربی ایران در جام جهانی روسیه راحت‌تر است.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۶۵
شفر: باید استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم / همه چیز به فوتبال ختم می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر فولاد، گفت: در ابتدا به همه سلام می‌کنم و خوشامد می‌گویم. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، دوست دارم در مورد تجربه اولیه‌ام با شما حرف بزنم. خیلی خوشحالم که خبرنگاران را اینجا می‌بینم چون شما شغل مهمی دارید. شما پل ارتباطی تیم و هواداران هستید و خوشحالم که می‌توانیم با شما همکاری داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم که بتوانم دوستانه و خالصانه همکاری کنیم،‌ همه چیز به فوتبال ختم می‌شود. هر چه فوتبالیست‌ها بهتر باشند تیم ملی قوی‌تر خواهد بود و سرمربی کارش برای انتخاب بازیکنان بهتر می‌شود. استقلال از بزرگ‌ترین و دوست داشتنی ترین تیم‌ها است، این تیم یک تاریخچه قوی دارد و خونش سرشار است از بازیکنانی که بزرگ بودند و برای این تیم به میدان می‌رفتند. بازیکنانی که حتی برخی از آنها در آلمان به میدان رفتند. پیام‌های بسیار زیادی از خبرنگاران آلمانی می‌گیرم، دربی آلمان برای آنها بسیار جالب است و دوست دارند به این جا بیایند و این بازی را ببینند. خودتان می‌دانید چقدر این بازی مهم است و چقدر رسانه‌ها به آن اهمیت می‌دهند.

دیدید انتخاب من بازتاب بین‌المللی داشت و چقدر این مسئله برای رسانه‌ها اهمیت داشت. این باشگاه را با هواداران عالی دیدم افتخار می‌کنم که بتوانم بخشی از این مجموعه باشم تا به استقلال کمک کنم. باید استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم و می‌دانید این کار چقدر سخت است. یک هفته تمرین کردیم و ملی‌پوشان حضور نداشتند. حریف فردا ما یک تیم بسیار خوب است که فوتبال را خوب و قشنگ بازی می‌کند. آنها بسته بازی می‌کنند، ما هم در حال کار کردن هستیم تا به چیزی که نیاز داریم برسیم. در آلمان می‌گویند خوش‌شانسی را باید به دست آورد.

سرمربی آلمانی استقلال یادآور شد: باید ببینیم دلیل اصلی ضعف کجاست و چرا استقلال در این جایگاه قرار دارد. ما از لحاظ تاکتیکی و بدنسازی کار کردیم، وقت را نباید از دست بدهیم و اجازه ندهیم حریف ضدحمله بزند. باید از طریق پرس فشرده باعث شویم مدافعان اشتباه کنند. مدافعان اشتباه خواهند کرد. وقتی توپ را به دست می‌آوریم باید برای جلو بردن آن برنامه داشته باشیم و پاس سالم به مهاجمان برسانیم. دو سوم گل‌ها روی از دست دادن توپ‌ها است. شما 4 ثانیه وقت دارید تا اینکه دفاع به جایگاه اصلی‌اش بازگردد، روی این مسائل خیلی کار خواهیم کرد و قدم به قدم بهتر می‌شویم. بچه‌ها عالی تمرین می‌کنند، تا به شرایط آمادگی برسند. همه با انگیزه و آماده هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها