پیرلو که یکی از بزرگ ترین اسطوره های تاریخ فوتبال ایتالیاست همین چند روز پیش اعلام کرد همزمان با پایان لیگ حرفه ای آمریکا که دسامبر است کفش ها را می آویزد و برای همیشه از فوتبال کنار می کشد.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۵۱
دلیل اصلی خداحافظی اسطوره ایتالیایی ها / میخواهم به همسرم رسیدگی کنم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از fourfourtwo ، پیرلو در سال های اخیر یکی از محبوب ترین ستاره های فوتبال ایتالیا بود، حتی وقتی کم کم افت کرد و حتی وقتی دیگر نشانی از آن ستاره درخشان نبود. پیرلو با وجود کوچ از فوتبال ایتالیا و یوونتوس به آمریکا رفت باز هم محبوبیت خود را حفظ کرد. حالا که پیرلو اعلام بازنشستگی کرده است خیلی از هوادارانش ناراحت شده اند. اما پیرلو اکنون می گوید که حالا وقت بیشتری برای همسرش دارد، کسی که در تمام سال های ازدواج به خاطر فوتبالیست بودن شوهرش در بسیاری از اوقات در خانه تنها مانده است.

پیرلو صریحا اشاره می کند که همسرش دیگر نمی تواند در برابر تنهایی مقاومت کند. او گفت: «فوتبال برای بیشتر از 20 سال تمام زندگی من بود اما حالا می خواهم از زندگی لذت بیشتری ببرم و به همسرم بیشتر رسیدگی کنم.»

پیرلو غیر مستقیم اشاره می کند که همسرش دچار افسردگی هم شده بود به خصوص پس از تولد دوقلوهایشان. او گفت: «میخواهم شادی را به زندگی همسرم برگردانم. می خواهم دوباره به او یادآوری کنم که یک زن است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها