معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در نشست تخصصی بانوان تهیه کننده،کارگردان و برنامه ساز، برگفتگوی بین برنامه سازان و تهیه کنندگان با هدف رشد کیفی تولیدات رسانه ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷۴
حلقه ارتباطی برنامه سازان و رسانه ملی تقویت شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی در این نشست که به همت امور زنان و خانواده مرکز سرمایه انسانی برگزار شد، با اشاره به کارکردهای مثبت نشست های تخصصی در سازمان بر تخصصی کردن این جلسات و تدوین نظام نامه و پیگیری مستمر این نشست ها تاکید کرد و سه حوزه تولید سیما، رادیو و خبر را مهمترین بخش هایی دانست که باید در این جلسات، محور مباحثه و هم اندیشی قرار بگیرند.

وی افزود: برگزاری این نشست ها ضمن تقویت همکاریهای فی مابین برنامه سازان، زمینه مبادله ایده ها و طرح های جدید برای تولیدات رسانه ملی را فراهم می کند.

بر اساس این گزارش، کلباسی رئیس مرکز سرمایه نیروی انسانی نیز در سخنانی بر الگوگیری نویسندگان و برنامه سازان از منابع غنی ادبیات فارسی تاکید کرد و گفت: برای ارتقا کیفی تولیدات خود باید به این موضوع بیاندیشیم که رمز ماندگاری شعرا و نویسندگان بزرگ ما همچون مولانا، سعدی، حافظ و... چه بوده است و با شناخت این الگوها به خلق و آفرینش آثاری بپردازیم که بتواند تاثیر ماندگار بر مخاطب داشته باشد.

رئیس امور زنان و خانواده سازمان صدا و سیما نیز در ابتدای این نشست ضمن اشاره به وظایف و ماموریت های این واحد در ارتقاء جایگاه زنان و تقویت بنیان های خانواده اظهار داشت: بانوان هنرمندی که با سازمان صدا و سیما همکاری می کنند از افراد توانمند و تاثیرگذار برجامعه هستند که می توانند در شکل دهی و جهت گیری افکار عمومی در راستای الگوهای مناسب نقش موثری ایفاء کنند و باید صدای آن ها شنیده شود.

گفتنی است در این نشست، بانوان تهیه کننده، کارگردان و برنامه ساز از دیدگاههای مختلفی به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه تولید پرداختند و نقاط ضعف و قوت آن را مورد بررسی قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها