مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه توافقاتی با برانکو برای تمدید قرارداد وی داشته است، گفت: به دنبال تعلیق حکم فیفا علیه طارمی و محرومیت باشگاه هستیم.
کد خبر: ۱۰۸۰۸۵۳
توافق پرسپولیس با برانکو برای تمدید قرارداد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی اکبر طاهری درباره شرایط تیم برای بازی برگشت با الهلال عربستان گفت: در این مدت چند روز تمرین تعطیل بود. با شرایط و برنامه برانکو و کادر فنی، تیم در حال آماده شدن برای بازی با استقلال خوزستان و گرفتن پیروزی است و بعد از آن هم باید به مصاف الهلال بروند. امیدوارم در هر دو مسابقه به پیروزی برسیم.

وی درباره محرومیت مهدی طارمی و احتمال کاهش محرومیت پرسپولیس طبق گفته مهدی تاج تاکید کرد: شاید لازم به توضیح بیشتری باشد. در توضیحات بیشتر باید رعایت طبقه بندی مطالب را داشت چرا که وکلا این مسائل را رصد می کنند. بخشی از این موضوع را خدمت شما می گویم. دو مطلب وجود دارد. یکی بازیکن و یکی باشگاه. اعتراض ما هم به حکم است و هم اینکه دنبال تعلیق حکم هستیم؛ هم ما و هم بازیکن. ما وکیل خودمان را انتخاب کرده ایم و داریم اسنادی را ترجمه و منتقل می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اختلاف طارمی و باشگاه بر سر مبلغ جریمه گفت:حکم به بازیکن اطلاق شده و اگر پرداخت نشود در واقع طلب باشگاه از بازیکن به حساب می آید. الان نباید روی این بحث ها کار کرد. باید دنبال این باشیم فضا را مدیریت کنیم. همه سعی و تلاش ما این بوده که هوادارنمان شاد شود. همه عوامل دست به دست هم دادند سال گذشته قهرمان لیگ شدیم و امسال هم همین انتظار می رود. اتفاقات هم برای فوتبال است. یک نفر آسیب می بیند و یکی دو کارته می شود. باید به نحوی مدیریت کنیم که هواداران به حمایتشان ادامه بدهند.

طاهری در پاسخ به این سئوال که اگر محرومیت پرسپولیس برطرف نشود برنامه باشگاه چه خواهد بود گفت: ما هم بیکار ننشسته ایم و برایش برنامه داریم. ان شاءالله به موقع خودش. امیدواریم ابتدا حکم تعلیق رای را بگیریم و سپس کار را به رای نهایی دادگاه عالی ورزش بکشانیم.

وی درباره احتمال رسیدن مهدی طارمی به بازی الهلال گفت: اگر حکم تعلیق شود طارمی می تواند بازی کند. آنطور که به ما گفته اند شرایط تعلیق وجود دارد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث تمدید قرارداد برانکو و اینکه گفته می شود خودش این پیشنهاد را قبول نمی کند؟ تصریح کرد: دو سال پیش هم انتهای فصل این بحث مطرح شد نه برای ایشان بلکه برای بازیکنان هم همینطور بود. ما دائم جلسه می گذاریم که کجا ضعف داریم و تیم را ترمیم کنیم. قرارداد برانکو امسال تمام می شود. صحبتهایی را باهم داشتیم و توافقاتی هم شده است. آن موقع هم طول کشید. اگر یادتان باشد در عمان اردو داشتیم و در برگشت، در تهران توافق نهایی صورت گرفت. ما آن سال فرایند یکی، دو ماهه ای را رفتیم.

طاهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پرسپولیس هنوز به حضور در جام باشگاه های جهان با برانکو فکر می کند یا خیر؟ تصریح کرد: شما در اصول کاری باید هدفهای بالا و عالی را ببینید. اگر هدف کوچکی ببینید، خروجی کوچک می شود. ما دوست داشتیم در فینال جام باشگاه های دنیا بازی کنیم. این یک هدفگذاری است. شخصا به برانکو خیلی اعتماد دارم. ما این بحثها را در هیات مدیره بررسی می کنیم و نظر غالب نظر برانکو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها