گفت و گوی جام جم آنلاین با بانوی افتخار آفرین بدمینتون

خانم معلمی که تا مرز المپیک رفت +تصاویر

جایگاه نفتی ها در لیگ برتر بسکتبال بانوان ثابت شده است . تیمداری با رویکرد قهرمانی و کمک به زیرساخت های بسکتبال آبادان از اهداف کلی باشگاه نفت آبادان بشمار می آید که امسال یک بار دیگر در مسیر منتهی به این اهداف قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۸۰۳۳۰
مرتضی زاده : امسال به فکر جام باشگاههای آسیا هستیم

به گزارش جام جم آنلاین ، با قرعه‌کشی لیگ برتر سطح A بسکتبال بانوان ، تیم نفت آبادان که مدتی است تمرینات خود را آغاز کرده وارد مرحله جدیدی از برنامه پیش از فصل رقابت ها شده است.
لیگ امسال با 8 تیم و دوره‌ای برگزار می شود و فردا تاریخ دقیق برگزاری این بازی ها با نفت آبادان، گاز تهران، گروه بهمن، اصفهان، شهرداری تبریز، خراسان ، استقلال جنوب و کرمان اعلام خواهد شد. بازی هایی که زهرا مرتضی زاده امسال انگیزه های زیادی برای قهرمانی در آن دارد.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان فصل پیش با اختلاف نزدیکی به کوشا سپهر تهران باخت و قهرمانی را از دست داد اما امسال از مدافع قهرمانی خبری نیست.
مرتضی زاده می گوید: مدتی است تمرینات مان را آغاز کردیم و تیم مان را با نفرات مورد نظر بستیم. دو بازیکن جدید هم داریم ؛ معصومه اسماعیلی و دلارام وکیلی.
مرتضی زاده می خواهد با تیمش قهرمان لیگ برتر شود و آن وقت به فکر جام باشگاههای آسیا باشد. روی این اصل می گوید: بازیکنانی باتجربه و بلند قد داریم تا بتوانند در مسابقه های بین المللی به ما کمک کنند.
سرمربی تیم نفت آبادان در حالی از انگیزه های حضور تیمش در جام باشگاههای آسیا حرف می زند که دختران بسکتبال سنگ های زیرین بنای نو بازی کردن در آسیا را یکی یکی می چینند و به تازگی تیم سه نفره ایران در بازی های داخل سالن آسیا برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب حضور بین المللی را تجربه کرده است.
او با اشاره به فرصت های پیش رو می گوید: در بسکتبال بانوان چهره های جوانی داریم که بسیار مستعد هستند اما بعد از بازیکنانی با میانگین سنی بالای 30 سال ، میانگین قدی بازیکنان پایین آمده است که این برای انتخاب بازیکنان در تیم ملی محدودیت ایجاد می کند. قطعا تشخیص این مساله با مربیان ملی است و آنها به کمک مربیان سراسر ایران بازیکنان بلندقامت را در برنامه های استعدادیابی خود زیر نظر می گیرند.
مرتضی زاده در برنامه کوتاه مدت هم مشاهدات میدانی را برای مربیان ملی توصیه می کند. اینکه بازی های لیگ بانوان را هر هفته با حضور خود در سالن ها ببینند و بازیکنان تیم ها را زیر نظر بگیرند. او می گوید: لیگ امسال از هر نظر با دوره های گذشته فرق دارد و فرق بزرگش این است که بازیکنان ، باانگیزه بازی های بین المللی می خواهند خودشان را خوب نشان بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها