سرلشکر باقری تشریح کرد

نفوذ کلام شهید همدانی در سوریه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نفود کلام شهید همدانی در میان مردم سوریه کار را خیلی راحت‌تر کرد چرا که نگاه سوری‌ها به فرماندهان ایرانی نگاه به چشم یک خارجی نیست بلکه به عنوان فرشته و یک موجود مقدس است که هر چه می‌گویند مقدس است.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۸۱

به گزارش تسنیم، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح روز پنجشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار همدانی گفت: شهید همدانی این مساله را درک میکرد که اگر سوریه، عراق یا دیگر مناطق شکست بخورند نوبت به امالقرای اسلام میرسد بنابراین با درک این شرایط در آن سن و سال به سوریه رفت. اصل جبهه ما آنجاست.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنین توانی و نیروهای مردمی ایجاد نشده بود حتما به لحاظ مادی سوریه سقوط کرده بود. سردار سلیمانی و شهید همدانی و دیگر فرماندهان مستشار ما با سازماندهی نیروهای انقلاب اسلامی از کشورهای مختلف کاری کردند که ورق برگشت و مناطق اشغال شده آرامآرام بازپسگرفته شد.

سرلشکر باقری همچنین اظهار کرد: مساله شمال عراق، مسالهای نیست که در این برهه مطرح شود و دشمنان بیایند طراحی و مساله همهپرسی کردستان را علم و احساسات آنها را تحریک کنند. مردم کردستان با استقلال میخواهند به چه چیزی برسند که الان ندارند؟ رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: همه دلسوزان اسلام و نظام باید به هوش باشند، خوابیدن ما به منزله خواب بودن دشمن نیست، این خواسته فرمانده و رهبر ماست. اینها درسی است که شهید همدانی به ما داده است، این مساله سن و سال و مقام و جایگاه نمیشناسد. وی عنوان کرد: این شهید افتخار سپاه تهران بزرگ است، از زمانی که این سپاه شکل گرفته ده فرمانده به خودش دیده و هفت فرمانده آن شهید شدهاند و هیچ تیپ و لشکر دیگری اینطور نیست و این افتخار شما محسوب میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها