وزیر کشور ضمن تشریح سیاست‌های توسعه‌گرایانه تهران از رکوردشکنی این استان در بخش طلاق و بزهکاری در میان سایر استان‌های کشور پرده برداشت.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۷۶
تهران؛ رکورددار طلاق و بزهکاری در کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان تهران گفت: یکی از مشکلات شهر تهران آسیب‌های اجتماعی است و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص چهار جلسه را تشکیل دادند و در بررسی‌هایی که انجام دادیم، مشخص شد تهران از حیث طلاق و بزهکاری در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

وی افزود: همه مباحث و موضوعات شهر تهران به کل کشور تسری می‌یابد و تهران را می‌توان الگوی شهرهای کشور دانست زیرا آرامش و امنیت تهران یعنی آرامش و امنیت کشور.

رحمانی فضلی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین توسعه به شمار می‌رود، ادامه داد: استانداران باید الگوی توسعه‌گرایانه همه‌جانبه باشند و سیاست‌های داخلی را تقویت کنند که انتخابات سالم و با شکوه باعث افزایش رضایتمندی عمومی می‌شود.

وی تصریح کرد: برای احزاب سیاسی در این دولت هیچ مشکلی نداریم و خانه‌های احزاب کارهای خود را انجام می‌دهند و جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وزیر کشور گفت: یکی از مهمترین اقدامات برگزاری مجالس بالای صدهزار نفر، به صورت همزمان در چند شهر بود و بدون آن که فضا را برای مردم امنیتی کنیم این مراسم‌ها به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

رحمانی تاکید کرد: برای ما اصلاح‌طلب یا اصولگرا فرقی ندارد اما مهم برای ما این است که کسی در سمتی خدمت می‌کند تفکر اعتدال‌گرا داشته باشد.

گفتنی است؛ وزیر کشور در این جلسه آقای مقیمی را به عنوان استاندار جدید تهران و آقای هاشمی استاندار قبلی را به عنوان قائم مقام وزارت کشور منصوب کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها