رئیس مجلس در جمع خبرنگاران:

استقلال کردستان عراق مایه تاسف است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مسئله همه‌پرسی در کردستان عراق توطئه است و پشت این مسئله رژیم‌صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۴۸
پشت همه‌پرسی کردستان عراق، رژیم ‌صهیونیستی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح روز دوشنبه (سوم مهر 96) در مراسم زیارت عاشورا و آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در جمع پرسنل و مدیران وزارت اطلاعات شرکت و سخنرانی کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جنگ تحمیلی را حادثه سنگینی برای کشور عنوان کرد و گفت: دشمنان بعد از همه حوادثی که برای جلوگیری از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایجاد کردند و به دنبال به زانو در آوردن نظام بودند در نهایت کشور را با تجاوز نظامی مواجه کردند و فرزندان این مرز و بوم با اجرای عملیات‌های بزرگی به لطف پروردگار و برکت خون شهدا و نفس قدسی امام (ره) پیروزی در جنگ به ارمغان آمد.

وی از جمله درس‌های هشت سال دفاع مقدس را مراقبت از غافلگیر نشدن، مهلت نفوذ ندادن به دشمن و همراهی و همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی برای جلوگیری از تهدیدات عنوان کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح نقش و تاثیر خدمات وزارت اطلاعات در دفاع مقدس را برجسته و خوب توصیف و تاکید کرد: دستگاه اطلاعاتی اگر به دشمن مهلت نفوذ و عملیات ندهد برکات زیادی حاصل خواهد شد و نمونه همکاری‌های مشترک زیادی در این زمینه با وزارت اطلاعات داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله همه پرسی در کردستان عراق را توطئه دانست و اظهار داشت: پشت این مسئله رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی قرار دارد.

سرلشکر باقری با ابراز خوشحالی از ابقای حجت‌الاسلام علوی در وزارت اطلاعات اظهار داشت: نیروهای مسلح از همکاری وزارت اطلاعات برخوردار است و ما قدردان این همکاری و هماهنگی هستیم و در دوره مسئولیت آقای علوی این همکاری و هماهنگی‌ها بیشتر شد و ما اعلام می‌کنیم که مسیر ما مسیر هم افزایی است.

سرلشکر باقری در بدو ورود مورد استقبال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و جمعی از معاونان وزیر قرار گرفت و سپس بر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها