
به گزارش جام جم آنلاین ، اینبار این اتفاق در دیدار شهرداری ماهشهر و نساجی مازندران افتاد. دیدار این دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
پس از پایان مسابقه اما کادر فنی و تعدادی از بازیکنان شهرداری ماهشهر، به خاطر پنالتی نساجی و زمان تلف شده که توسط داور اعلام شد، اعتراضات شدیدی به داور کردند. هواداران شهرداری هم از روی سکوها، اقدام به پرتاب کاشی به زمین کردند و اعضای تیم نساجی و تیم داوری حدود 30 دقیقه در زمین مانده بودند!
در لیگ دسته یک این حاشیه ها تبدیل به اتفاقی عادی تبدیل شده است و گویا برنامه ای هم برای جلوگیری قاطعانه از آنها وجود ندارد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند