بیست و ششم شهریور ماه 96 پر بود از اتفاقات حاشیه ای در استقلال، اتفاقاتی که سوء مدیریت در باشگاه استقلال را اثبات می کند.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۵۱
همه چیز درباره اخراج دو کاپیتان استقلال / کانون زلزله امروز استقلال کجاست؟

بیست و ششم شهریور ماه 96 پر بود از اتفاقات حاشیه ای در استقلال، اتفاقاتی که سوء مدیریت در باشگاه استقلال را اثبات می کند.

به گزارش جام جم آنلاین ، روزی که گذشت پر از اتفاقات مختلف برای استقلال بود، از اخراج جباری و رحمتی دو کاپیتان استقلال گرفته تا ابقای عجیب و غریب منصوریان و از ناپدید شدن افتخاری گرفته تا خبر اخراج چینی.

با هم اتفاقات دیروز باشگاه استقلال را مرور می کنیم.

-نخستین خبر امروز درباره برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال است. این جلسه قرار بود شب گذشته برگزار شود اما تشکیل نشد، جلسه ای که قرار بود درباره کنار گذاشتن منصوریان باشد.

-صبح امروز خبر رسید برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال در جایی بیرون از باشگاه استقلال جلسه گذاشته اند. خروجی جلسه نیز این چنین بود: ابقای منصوریان!

-خبر رسید گزینه های جانشینی منصوریان یکی پس از دیگری حضورشان در استقلال منتفی می شود. از فاتح تریم گرفته تا چند مربی نامدار دیگر. پیشنهاد بالای مالی دلیل این اتفاق است.

-خبر عجیب تری به گوش می رسد. برخی از سایت های ورزشی هم به یک اتفاق جنجالی اشاره می کنند. اینکه استقلال نمی تواند منصوریان را اخراج کند به این دلیل است که برای دادن مبلغ قرارداد وی از یک بانک خصوصی 4 میلیارد تومان وام گرفته اند و قسط های آن نیز به زودی تمام نمی شود.

-خبر می رسد تمرینات استقلال که قرار بوده ساعت 12 برگزار شود منتفی شده است اما دقایقی بعد این خبر تکذیب می شود. ساعتی نمی کشد که تکذیبیه این خبر دوباره تکذیب می شود!

-جباری و رحمتی به باشگاه استقلال فراخوانده شده اند. احتمالا این دو برای حضور درجلسه هیئت رییسه به باشگاه فراخوانده شده اند اما بعدا معلوم می شود به باشگاه رفته اند تا به آنها گفته شود که اخراج شده اند!

-رحمتی مصاحبه می کند و تاکید می کند بعدا همه چیز را می گوید!

-جباری هم مصاحبه می کند و تاکید می کند بعدا همه چیز را می گوید!

-افتخار مدیرعامل باشگاه کماکان خاموش است. اعضای هیئت مدیره استقلال نیز یا در دسترس نیستند، یا خاموشند و یا پاسخ نمی دهند.

- علی چینی و محمد خرمگاه نیز از استفلال کنار گذاشته می شوند.(آخرین خبر حاکی از بارگشت آنهاست!)

- اخبار غیررسمی حاکی از این است که منصوریان تا دربی می ماند.

-جباری و رحمتی دوباره مصاحبه می کنند و می گویند: این بی‌احترامی را بی‌جواب نمی‌گذاریم.

-علی چینی در گفت و گویی خبر اخراج خود را تکذیب کرد.

-علیرضا منصوریان بالاخره در تمرینات استقلال آفتابی می شود.

- در روز پرالتهاب آبی ها سجاد شهباززاده به تمرینات استقلال برمی گردد. او مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است.

-در این گیر و دار شکایت دو بازیکن سابق تیم استقلال یعنی آرش برهانی و میلاد فخرالدینی به کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید و مسئولان AFC نیز با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال خواهان تعیین تکلیف در این باره شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها