فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی گفت: بیش از ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد و ۷۱ نفر از افراد دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۴۴
کشف بیش از ۱۳۰ قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار حیدر عباس‌زاده امروز در مراسم رونمایی از سلاح‌های کشف شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان خوزستان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان به ویژه در مقابل تیرانداز‌های غیرمجاز برنامه‌ریزی بسیار خوبی در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های متوالی در شهرستان‌های مختلف سطح استان در زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: بیش از 130 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شد همچنین در این ارتباط 71 نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که در مناسبت‌ها تیراندازی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان خطاب به شهروندان خوزستانی گفت: در مناسبت‌ها به ویژه در عروسی، عزاداری و استقبال از حجاج از تیراندازی استفاده نکنند. متاسفانه سالیان گذشته شاهد حوادث و اتفاقاتی بودیم که از سوی برخی افراد که تیراندازی می‌کردند تعدادی مورد صدمه قرار می‌گرفتند یا بی جهت کشته می‌شدند.

سردار عباس‌زاده با بیان اینکه از بزرگان و کسانی که راس طوایف هستند انتظار داریم به افراد توصیه کنند در مراسم تیراندازی نکنند، عنوان کرد: برای سلاح‌های کشف شده برابر با روش جاری و دستور قضایی پرونده تشکیل می‌شود و افراد دارنده سلاح غیرمجاز به دادگاه معرفی و سلاح‌ها به انبار نگهداری فرستاده می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها