رئیس فرهنگستان زیان فارسی در برنامه «دست خط»

تعبیر جالب حداد عادل از محمود احمدی نژاد! / روحانی زیاد لبخند میزند!

عضو تشخیص مصلحت نظام در تعبیر جالب خود از احمدی نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۵
تعبیر جالب حداد عادل از محمود احمدی نژاد! / روحانی زیاد لبخند میزند!

به گزارش جام جم آنلاین، غلامعلی حدادعادل در برنامه «دست‌خط» علاوه بر تحلیل مسائل سیاسی کشور به سوالاتی درباره حواشی زندگی شخصی تا دلیل نوع تصمیمی که در سال 88 مبنی بر حمایت از احمدی‌نژاد گرفته شد پاسخ داد.

8 میلیون و 100 هزار تومان حقوق می گیرم

حداد عادل در پاسخ به سوالی درباره حقوق های نجومی و این که چقدر حقوق می گیرد گفت: من حقوق استادی از دانشگاه تهران می‌گیرم. پارسال که همین سر و صدای حقوق‌های نجومی درآمد و از من پرسیدند، مثل اینکه 8 میلیون 100 هزار تومان گفتم.

وی با بیان این مطلب که دولت قرار بود درباره حقوق های نجومی یک لایحه به مجلس بیاورد، گفت: برای سروسامان دادن به وضع حقوق‌ها. یک بار هم این موضوع به مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد، معاون رئیس جمهور گفت که دولت قرار است لایحه بیاورد. تاکنون که نیاورده است و امیدواریم بعد از این بیاورد.

روحانی زیاد لبخند می زند

حداد عادل در پاسخ به این پرسش که آقای روحانی را در این مدت 2 سال دیده اید؟ گفت: منظم در شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌بینیم؛ دو هفته یک بار جلسه تشکیل می‌شود. گاهی هم مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌آیند. اینجا هم ایشان را می بینیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی آدم نقد پذیری هستند و تا حالا به ایشان نقد کرده اید، گفت: لبخند که زیاد می زنند. نمی دانم حالا، وقتی هم که چیزی به ایشان می‌گوییم با خوشرویی...
بالاخره ما با هم سلام و علیک داریم، از اول انقلاب یا قبل از انقلاب... با هم صحبت هم می‌کنیم. گاهی هم نظرم را به ایشان گفته ام. رد نمی کنند، گوش می کنند.

تعبیر جالب حداد عادل از احمدی نژاد

عضو تشخیص مصلحت نظام در ادامه به ثبت نام آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: من درباره آقای احمدی‌نژاد تعبیری دارم که آن پاسخ همه سوالات شما است. من می‌گویم آقای احمدی‌نژاد یک رایانه‌ای است که ما نرم‌افزارش را نداریم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد.

حداد عادل درباره نوع تصمیمی که در سال 88 مبنی بر حمایت از احمدی‌نژاد گرفته شد، گفت: قبول دارم که این اتهام را به ما می‌زنند، اما نمی‌پذیرم. بنده خطاب به کسانی که این ایراد را می‌گیرند حرفم این است که شما باید این تصمیم را در ظرف زمانی خود ارزیابی کنید. یعنی ببینید که انتخاب دیگر ما چه بوده است. اگر الان هم شرایط به سال 84 یا 88 بازگردد، ما همانطور تصمیم می‌گیریم. آن تصمیم در ان لحظه درست بوده است.

یعنی اتفاقاتی که بعد از تصمیمی رخ می‌دهد نباید در ارزیابی تصمیم موثر گرفت. شما در سال 84 یک اطلاعاتی از شخصی به نام آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دارید و بر اساس اطلاعاتی که از جناح رقیب دارید و نامزدهای رقیب آن زمان تصمیمی می‌گیرید و اگر بعدا اتفاقی افتاده که این می‌تواند آن تصمیم را مخدوش کند، کسی که آن زمان این تصمیم را گرفته مقصر نیست. چون اینها بعد اتفاق افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها