نام ماریو هوالا، آرایشگر صربستانی اخیرا در همه جا پیچیده است. او کار تتوی روی مو را هشت سال است که انجام می‌دهد و هیچ چیزی نیست که نتواند روی سر مشتریانش بتراشد.
کد خبر: ۱۰۷۳۰۱۱
کار جالب این آرایشگر / مدل موی کیم جونگی + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دایر تیوپ، ماریوی ۳۳ ساله این کار را در اسلوونی آغاز کرد. یک مشتری از او خواسته بود دو خط صاف روی سرش ایجاد کند، اما او طرح پیچیده تری را پیشنهاد کرد و مشتری را با طرح یک رطیل روی سرش به خانه فرستاد.

هوالا با الهام از اولین موفقیتش مهارت هایش را تقویت کرد و پس از بازگشت به صربستان، چهار سال پیش با انداختن هر نوع طرح و پرتره‌ای روی سر مشتریان مشهور شد.

وی پرتره‌های زیادی تاکنون ایجاد کرده، اما آخرین کارش که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بود توجه جهان را جلب کرد. هریک از آثار او بین ۳ تا ۵ ساعت طول می‌کشد تا با استفاده از قیچی و تیغ به پایان برسد، اما زمان زیادی را هم صرف طراحی و تعیین بهترین جای سر برای پیاده کردن طرحش می‌کند. طولانی‌ترین طرح او هشت ساعت طول کشیده است.

سر افراد با هم متفاوت است و او باید مسطح‌ترین قسمت را پیدا کند تا پرتره هایش بیش از اندازه تحریف نشوند.

باتوجه به اینکه موی انسان به طور متوسط ۵. ۱ سانتیمتر در ماه رشد می‌کند، ماریو می‌گوید بعد از ۸ تا ۱۰ روز طرح هایش از بین می‌روند. بااین حال مردم ۱۲۰ یورو بابت هر پرتره روی سرشان پرداخت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها