رئال مادرید قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، موفق شد در اولین بازی خود با پیروزی برابر آپوئل اولین گام خود را محکم بردارد.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۱۸
پیروزی رئال در اولین گام با درخشش رونالدو / لیورپول با تساوی آغاز کرد

به گزارش جام جم آنلاین؛ درمهم ترین دیدار شب دوم از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم قدرتمند رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی برابر تیم نه چندان مطرح آپوئل نیکوزیا قرار گرفت و این تیم را با درخشش کریستیانو رونالدو از پیش رو برداشت.

رونالدو دراین دیدار دو گل به ثمر رساند گل نخست او دردقیقه 12 درجریان بازی و گل دوم این بازیکن دردقیقه 51 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سرخیو راموس نیزدردقیقه 61 سومین گل تیمش را درون دروازه حریف جای داد و دراین پیروزی با رونالدو سهیم شد.

تیم رئال مادرید که شب آرامی را پشت سر گذاشت، دربیشتر دقایق این دیدار توپ و میدان را دراختیارداشته و برتری تکنیکی و تاکتیکی خود را برحریف دیکته کرد.

شاگردان زین الدین زیدان دراین دیدار خیلی زود به گل رسیده و درادامه نیز توانستند دو مرتبه دیگر دروازه آپوئل قبرس را باز و این تیم را با شکست از برنابئو بدرقه کردند.

رونالدو که به دلیل محرومیت 5 جلسه ای هنوز دررقابت های لالیگای اسپانیا برای تیمش به میدان نرفته است امشب با به ثمر رساندن دو گل آمادگی خود را یک بار دیگر به رخ حریفان کشید.

نتایج سایر دیدارها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها