مهاجم ملی‌پوش ایرانی استرسوند سوئد در حضور تعویضی خود موفق به باز کردن دروازه اسکیلستونا شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۲۱
اتفاق جالب در لیگ سوئد؛ گلزنی مهاجم ایرانی به گلر ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 3، در نخستین بازی هفته بیست و دوم لیگ آلسونسکان سوئد تیم استرسوند در حالی که سامان قدوس، مهاجم ایرانی و موثرش را روی نیمکت داشت از ساعت 18:30 امروز میزبان اسکیلستونا قعر جدولی‌ای بود که علیرضا حقیقی را از ابتدا در ترکیب خود می‌دید.

نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر استرسوند به پایان رسید؛ قدوس که در دو دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر کره جنوبی و سوریه اجازه بازی پیدا نکرده بود در دقیقه 55 این مسابقه به جای فرانک آرهین وارد زمین شد و در دقیقه 70 توانست دروازه حقیقی را برای دومین بار باز کند.

یوهان برتیلسون، دیگر مهاجم استرسوند دو دقیقه بعد از گلزنی قدوس، سومین گل تیم‌اش را برابر اسکیلستونا به ثمر رساند تا یاران حقیقی بعد از سه هفته متحمل شکست سنگین 3 بر صفر شوند.

قدوس، مهاجم ایرانی استرسوند با گلزنی برابر حقیقی تعداد گل‌های خود در فصل 18-2017 آلسونسکان سوئد را به عدد 4 رساند؛ ضمن اینکه او در مرحله مقدماتی لیگ اروپا توانسته بود 3 بار گلزنی کند.

این باخت یاران حقیقی را 12 امتیازی و قعرنشین جدول لیگ آلسونسکان نگه داشت اما استرسوند در روز درخشش قدوس 35 امتیازی شد و موقتا به رده پنجم صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها