در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار این هفته آثاری در ژانر کمدی، خانوادگی تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۹۲
جشنواره تابستانی شبکه چهار با فیلم های کمدی، خانوادگی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «وقتی تو خواب بودی»،«فریب بزرگ»،«چیتی چیتی بنگ بنگ»، «زندگی آدلاین» و «آلن پارتریج آلفاپاپا » عناوین فیلم های سینمایی هستند که از 18 تا 22 شهریور در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «وقتی تو خواب بودی» محصول سال ۱۹۹۵ میلادی به کارگردانی جان ترتل‌تاب در کشور آمریکاساخته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: لوسی، دختر بلیط فروش در حالی که از زندگی یکنواخت و کسل بارش خسته شده در آرزوی ازدواج با مشتری ثروتمند و همیشگی اش به سر می‌برد که از قضا ...

«وقتی تو خواب بودی» با هنرمندی ساندرا بولاک در نقش لوسی و بیل پولمن در نقش جک و پیتر گلگر، پیتر بویل، گلینیس جونز، جک واردن شنبه 18 شهریور از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
«فریب بزرگ»،این اثر کانادایی را در سال 2013 دون مک کلر کارگردانی کرده است و برندان گلیسون و تیلور کیتچ در آن هنرنمایی می کنند.

در خلاصه داستان «فریب بزرگ» آمده است: در یک بندر کوچک اکثر مردم بیکار هستند و افراد بسیاری به شهر مهاجرت کرده اند. یکی از اهالی به این بندر به عنوان زادگاهش علاقه دارد و تلاش می کند تا دوباره رونق گذشته را به شهر برگرداند. برای این منظور هیچ راهی ندارد جز اینکه مسئولین را برای احداث یک کارخانه ترغیب کند و…

این فیلم سینمایی یکشنبه 19 شهریور به روی آنتن شبکه چهار می رود.

فیلم سینمایی «چیتی چیتی بنگ بنگ» به کارگردانی کن هافس، دوشنبه 20 شهریور به نمایش در می آید.

در این فیلم با نقش آفرینی دیک ون دایک خواهید دید: مرد مخترعی که با دو کودک خردسال و پدر پیرش زندگی می‌کند. مردی شکست خورده، که در حال سر‌هم کردن قطعات مختلف برای درست کردن چیز‌های عجیب است. تا این که با ورود زن باهوش و مهربان اوضاع به کلی تغییر می‌کند.

«زندگی آدلاین» را «لی تواند کریگر» در سال 2015 در امریکا کارگردانی کرده است. این فیلم سه شنبه 21 شهریور به روی آنتن می رود.

در خلاصه فیلم آمده استک آدلین با فشار روحی شدید ناشی از مرگ همسرش، در حال رانندگی است که به دلیل بارندگی به درون رودخانه پرت می‌شود. در حالت بیهوشی و خفه شدن در آب ناگهان رعد و برق شدید او را دچار شوکی می‌کند که از حالت بیهوشی خارج شده و خود را نجات می‌دهد. ولی ...

فیلم سینمایی «آلن پارتریج آلفاپاپا» به کارگردانی دکلان لوئنی محصول 2013 انگلستان و فرانسه است.این فیلم 22 شهریور از شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.

جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و آماده پخش می شود و در ایام تابستان شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 پخش و ساعت 1:30 بامداد بازپخش می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها