احمد صالح می گوید اطمینان قلبی دارد که ایران را روز سه شنبه در آزادی شکست خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۹۸
کاپیتان سوریه: برای شکست ایران هر کاری می کنیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، احمد صالح کاپیتان تیم ملی سوریه که در دیدار با قطر به دلیل محرومیت غایب بود، یکی از بازیکنان اصلی و تاثیر گذار این کشور در دیدار با ایران روز سه شنبه خواهد بود. صالح در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار با ایران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی برابر ایران پیش رو داریم. ایران در زمین خودی و با حضور هواداران بسیار قدرتمند تر است اما ما سوریه هستیم و می خواهیم تاریخ سازی کنیم. برای اولین بار می خواهیم به آرزوی حضور در جام جهانی دست پیدا کنیم و برای شکست ایران در زمین مسابقه می جنگیم.

کاپیتان تیم ملی سوریه ادامه داد: همه بازیکنان ما برای شکست ایران به همدلی و اتحاد رسیدند و هم قسم شدیم تا هر کاری برای شکست ایران انجام دهیم زیرا برد در این دیدار تاریخ فوتبال سوریه را عوض خواهد کرد.

مدافع مرکزی تیم ملی فوتبال سوریه در ادامه با مثبت ارزیابی کردن شرایط روحی این تیم، تصریح کرد: از لحاظ روحی و روانی برای برد آماده هستیم. مراحل سختی را طی کردیم تا به اینجا برسیم. می دانیم برابر ایران کار سختی داریم اما می خواهیم با صعود به جام جهانی لبخند را به مردم جنگ زده سوریه در داخل و خارج از کشور هدیه کنیم.

صالح در پایان صحبت های خود را اینگونه پایان داد: ما می خواهیم مردم سوریه را خوشحال کنیم و اطمینان قلبی داریم که ایران را شکست خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها