خبری که روز گذشته به سرعت جنجال به پا کرد به همان سرعت هم تکذیب شد. این خبر فروش بلیت به بانوان جهت حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی 2018 بود.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵۴
فروش بلیت به بانوان به دلیل نقص فنی بود! / پرونده حضور بانوان در ورزشگاه ها فعلا بایکوت است

به گزارش جام جم آنلاین ، اما ساعتی نگذشت که این خبر تکذیب شد و حراست فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که برنامه ای برای حضور بانوان در دیدار ایران و سوریه وجود ندارد این در حالی است که تا آن ساعت بانوان زیادی موفق به خرید بلیت ایران و سوریه در سامانه خرید بلیت شده بودند.

پس از آن این سوال بسیار مهم به وجود آمد، اگر فدراسیون از قبل می دانسته که بانوان نمی توانند در ورزشگاه جهت دیدار ایران و سوریه حضور یابند چرا در سامانه فروش بلیت جایگاهی هم برای بانوان درنظرگرفته شده بود؟ پاسخ فدراسیون فوتبال این است: «بر اساس اعلام شرکت توسعه هوشمند برهان مبین،خرید بلیت توسط تعدادی از بانوان به علت عدم دسترسی این سامانه به سایت ثبت احوال انجام پذیرفته است.فدراسیون فوتبال هم پس از اطلاع از این نقیصه،بلافاصله پیگیری های لازم را در این باره انجام داد.
با این وجود،در صورتیکه تعدادی محدود از بانوان محترم بر اساس امکان نرم افزاری به وجود آمده بلیط تهیه کرده اند،نام و مشخصات آنان در سامانه به طور کامل موجود است و بلافاصله وجه دریافتی به آنها عودت داده خواهد شد.»

در بیانیه ای که فدراسیون فوتبال داده به نظر می رسد مقصر بانوان هستند که اقدام به خرید بلیت کرده اند نه آن شرکتی که با یک نقص فنی نرم افزاری باعث شده بود تا سوء تفاهم بسیار بزرگی به وجود بیاید.

برخلاف موج مثبتی که در ماه های گذشته به وجود آمده بود حالا پرونده حضور بانوان در ورزشگاه ها کاملا بایکوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها