نامش محمدمبین حسینی است، بازیکنی نونهال که برخی می گویند 17 ساله است برخی می گویند 15 ساله. او در این سن کم 217 سانتی متر قد دارد. برخی روایات دیگر حاکی از این است که او 223 سانتی متری است.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۴
اختلاف بسکتبال و والیبال بر سر یک پسر 217 سانتی متری! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اما سر این پسر جنجالی به پا شده است. یک عده کسانی هستند که می گویند اولین بار ما او را کشف کردیم. یک عده هم کسانی هستند که می گویند او ابتدا در استعدادیابی بسکتبال شناسایی شد. یک عده هم می گویند او در استعدادیابی والیبال به مرحله کشف رسید. اکنون هر کسی برای خودش ادعایی دارد آن هم برای بازیکنی که هنوز استعدادهای خود را به طور کامل نشان نداده است. ماجرا وقتی شروع شد که باشگاه والیبال بانک سرمایه در خبری اعلام کرد بازیکنی در برنامه استعدادیابی این باشگاه کشف شده که 223 سانتی متر قد دارد. در این خبر اعلام شد که او کار با توپ را تا حدودی بلد است اما برای تبدیل شدن به یک موزرسکی در والیبال به تمرینات علمی،بدن سازی،تغذیه و مصرف مکمل های قانونی نیاز دارد. بنابه‌گفنه ‌محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال خوان سیچلو هم این بازیکن را دید و ‌پسندید.

در حالی که برخی مدعی شده اند بانک سرمایه، محمدمبین حسینی بازیکن ۲۱۷ سانتی متری را کشف کرده است اما یک منبع آگاه با ارائه اسناد اثبات کرده است این بازیکن در استعدادیابی فدراسیون در زنجان حضور داشته و همچنین در اردوی تیم ملی نوجوانان دوره قبل نیز حاضر بود. همچنین وی در تست سایپا و پیکان نیز حضور داشت!

این منبع اگاه ادامه داد: پس با این اسناد موجود او بازیکن جدیدی نیست که بانک سرمایه کشف کرده باشد،ایشان حتی جز نفرات انتخابی استعدادیابی زنجان هم هستند، البته گفته میشود این بازیکن در مهارت های والیبال بسیار ضعیف است که نیاز به کار علمی و همراه با تمرین و مشاوره تغذیه و تمرینات بدنی ویژه دارد.

اما باز هم این ادعا پایان کار نبود. اینبار می گویند او بازیکن مناسب تری برای بسکتبال است و می تواند جانشین شایسته ای برای حامد حدادی در تیم ملی بسکتبال ایران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها